دانلود بازی Happy Quantum 1.1.1 – چالش ایرانی کوانتوم های خوشحال برای اندروید

دانلود بازی Happy Quantum 1.1.1 - چالش ایرانی کوانتوم های خوشحال برای اندروید

 

دانلود بازی Happy Quantum برای اندروید

| بازی ایرانی کوانتوم های خوشحال برای اندروید |

 

Happy Quantum 1.1.1 کوانتوم‌‌های خوشحال نام یک بازی ایرانی و اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های امتیازی از استودیوی بازی سازی نووا گیمز است. این بازی اندرویدی که پیش‌تر نیز به عنوان یکی از نامزدهای برترین بازی‌های ایرانی از دیدگاه مخاطبان انتخاب شده بود، به تازگی نسخه جدید خود را مخصوص علاقه‌مندان آن عرضه کرده است. گیم‌پلی این بازی به صورت ریتمیک و با سرعت بالا می‌باشد و همین امر بر جذابیت آن تا حد زیادی خواهد افزود. داستان این بازی، حول محور کوانتوم‌ها به تصویر کشیده می‌شود؛ ذراتی که بسیار حساس بوده و گرانش بسیار بالای سیاهچاله‌ها آنان را به بلعیدن تهدید می‌کند.

در هریک از مراحل این بازی، یک ذره کوچک تحت عنوان کوانتوم وجود دارد که شما وظیفه دارید او را از ورود به دام سیاهچاله موجود در مرکز صفحه حفظ کنید. مراحل اولیه این بازی، ساده و قابل درک طراحی شده تا تمامی پلیرها صرف‌نظر از رده سنی بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. رفته رفته مراحل بسیار سخت و پیچیده می‌شود و برای نجات دادن کوانتوم‌ها، باید برای کلیه حرکات خود استراتژی خاصی را مدنظر قرار دهید. هم اکنون می توانید بازی Happy Quantum را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Happy Quantum :

– امکان کنترل آسان کوانتوم‌ها در هر مرحله

– دارا بودن سه نوع مرحله با گرافیک و صداپردازی خاص

– امکان باز کردن شخصیت‌های جدید

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Happy Quantum1 83x150 - دانلود بازی Happy Quantum 1.1.1 - چالش ایرانی کوانتوم های خوشحال برای اندروید Happy Quantum2 83x150 - دانلود بازی Happy Quantum 1.1.1 - چالش ایرانی کوانتوم های خوشحال برای اندروید Happy Quantum3 83x150 - دانلود بازی Happy Quantum 1.1.1 - چالش ایرانی کوانتوم های خوشحال برای اندروید Happy Quantum4 83x150 - دانلود بازی Happy Quantum 1.1.1 - چالش ایرانی کوانتوم های خوشحال برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR