تبدیل تصاویر سیاه و سفید به رنگی – Palette.fm

تبدیل تصاویر سیاه و سفید به رنگی - Palette.fm

 

تبدیل تصاویر سیاه و سفید به رنگی

| چگونه تصاویر قدیمی خود را با هوش مصنوعی، به‌روز و رنگی کنیم؟ |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که بتوانید از طریق آن، تصاویر قدیمی (سیاه و سفید) خود را به کمک هوش مصنوعی به تصاویر رنگی تبدیل کنید. همانطور که می‌دانید، هوش مصنوعی این روزها به عنوان بحث داغ محافل علم و تکنولوژی به حساب می‌آید. به کمک ابزارهای متعدد هوش مصنوعی که در دسترس قرار گرفته، افراد می‌توانند با استفاده از پرامپ‌های دلخواه، سوالات مختلفی را از هوش مصنوعی پرسیده و پاسخ‌هایی دقیق را برای آن دریافت کنند. در کنار این، ابزارهای تولید عکس و فیلم نیز این روزها محبوبیت بسیاری در بین تولیدکنندگان محتوا پیدا کرده است.

اگر که علاقه‌مند به ساخت تصاویر رنگی با استفاده از عکس‌های قدیمی خود هستید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید همه این فرآیند را به شکل خودکار اجرا کنید. این ابزار که در قالب یک سرویس آنلاین در اختیار قرار گرفته به شما امکانی می‌دهد که بتوانید تصویر سیاه و سفید خود را انتخاب و سپس با یک کلیک، آن را رنگی کنید. برخلاف دیگر ابزارهای مشابه، این نرم افزار نیازی به دخالت دستی کاربر ندارد و می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی، تصویر را به شکلی کاملا طبیعی رنگی کند. پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را در ادامه مطلب دنبال کنید.

 

 

 

برای دسترسی به این سرویس، وارد وب‌سایت palette.fm شوید.

Pallette Fm1 300x251 - تبدیل تصاویر سیاه و سفید به رنگی - Palette.fm

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

Pallette Fm2 300x251 - تبدیل تصاویر سیاه و سفید به رنگی - Palette.fm

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR