دانلود Layapp Pro – Collage Maker 2.0 – ساخت کلاژهای حرفه ای در اندروید

دانلود Layapp Pro - Collage Maker 2.0 - ساخت کلاژهای حرفه ای در اندروید

 

دانلود Layapp Pro – Collage Maker برای اندروید

| نرم افزار ساخت کلاژهای حرفه ای در اندروید |

 

Layapp Pro – Collage Maker 2.0 نرم افزاری جدید و حرفه ای، در زمینه ساخت تصاویر زیبای کلاژ، با الهام گیری از طرح هایی بسیار زیبا و چشم نواز است. Layapp Pro – Collage Maker نرم افزاری در زمینه ساخت کلاژهای بسیار زیبا، با ایده های خلاقانه شماست. به کمک این نرم افزار، شما می توانید مجموعه ای از تصاویر خود را در قالب محیط نرم افزار کنار هم قرار داده و با شکل دادن به آنان، لحظات زیبای زندگی خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این نرم افزار، ده ها طرح از پیش آماده شده را در خود جای داده است تا شما بتوانید تنها با وارد کردن تصاویر خود به محیط برنامه، کلاژهای خود را آماده کنید، اما اگر باز هم به فکر ایده های خلاقانه ی خود هستید، این نرم افزار دست شما را در طراحی های آزادانه باز گذاشته است.

Layapp Pro – Collage Maker در کنار این ها، مجموعه ای از فیلترهای زیبا و ابزارهای پیشرفته را برای ویرایش ویدیوها برایتان در نظر گرفته تا بتوانید از محیط همین نرم افزار ، ادیت های دلخواه خود را بر روی عکس ها اعمال کنید. کلاژها تصاویری هستند که از کنار هم قرار گرفتن مجموعه ای از تصاویر با یک موضوع خاص تشکیل می شوند، از اینگونه تصاویر می توانید برای به اشتراک گذاری تصاویر مربوط به یک رویداد مهم همچون جشن تولد، جشن فارغ التحصیلی و … استفاده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Layapp Pro – Collage Maker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Layapp Pro – Collage Maker :

– دارا بودن بیش از 190 پترن از پیش آماده شده

– امکان تغییر در ویژگی های تصاویر کلاژ همچون : تغییر در ضخامت قاب، تنظیم سایه ها، تنظیم خم شدن گوشه ها و …

– امکان ساخت کلاژ در اشکالی همچون دایره، مربع، مستطیل و …

– سادگی در استفاده و امکان تغییر آسان تصاویر تشکیل دهنده کلاژ

– دارا بودن مجموعه ای غنی از انواع افکت ها و فیلترها

– دارا بودن امکان ویرایش و زیباسازی تصاویر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

layapp-pro-collage-maker1 layapp-pro-collage-maker2 layapp-pro-collage-maker3 layapp-pro-collage-maker4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR