دانلود UnblockFile 1.0 – نرم افزار آنبلاک کردن فایل‌های اجرایی در ویندوز

دانلود UnblockFile 1.0 - نرم افزار آنبلاک کردن فایل‌های اجرایی در ویندوز

 

دانلود UnblockFile

| نرم افزار آنبلاک کردن فایل‌های اجرایی در ویندوز |

 

UnblockFile 1.0 نام یک ابزار جدید، کم‌حجم و کاربردی برای آنبلاک کردن فایل‌های اجرایی در ویندوز است. بلاک بودن فایل‌های نصبی در ویندوز عمدتا به دلیل مسائل امنیتی است. اگر فایل‌هایی از منابع نامعتبر دریافت می‌کنید، ویندوز ممکن است آن‌ها را بلاک کند تا جلوی اجرای آن‌ها را بگیرد. بنابراین، گاهی احتمالا برای شما هم پیش آمدکه فایلی را از اینترنت دانلود و برای نصب، روی آن دبل کلیک کرده و بعد از یک مدت زمان انتظار طولانی، به نتیجه‌ای نرسیده‌اید. در چنین مواقعی، می‌بایست به طور دستی، ویژگی آنبلاک بودن را برای فایل مورد نظر به شکل موقت برداشت.

اما انجام این کار به صورت یک به یک به ازای کلیه فایل‌ها زمان‌بر و سخت است. به همین علت، در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند فایل‌های اجرایی در ویندوز را برای شما آنبلاک کند. طرز کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان است و به کمک آن دیگر نیازی نخواهد بود که هر بار فایل‌ها را راست کلیک و از طریق Properties اقدام به Unblock کردن آن کنید و تنها کافی‌ست که فایل مدنظر را به محیط این برنامه درگ ان دراپ کنید تا تمام کارها به طور خودکار انجام شود. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار UnblockFile را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار UnblockFile :

– امکان آنبلاک کردن ساده و سریع فایل‌های اجرایی (یا نصبی) در ویندوز

– رفع مشکل نیازمندی فایل‌ها به آنبلاک کردن تنها با Drag n Drop فایل

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

UnblockFile.cover1  300x214 - دانلود UnblockFile 1.0 - نرم افزار آنبلاک کردن فایل‌های اجرایی در ویندوز UnblockFile.cover2  300x174 - دانلود UnblockFile 1.0 - نرم افزار آنبلاک کردن فایل‌های اجرایی در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR