دانلود سپهر360 ( بلیط چارتر هواپیما ) 4.5.1 GP برای اندروید

دانلود سپهر360 ( بلیط چارتر هواپیما ) 4.5.1 GP برای اندروید

 

دانلود نرم افزار سپهر360 برای اندروید

| خرید آسان و سریع بلیط چارتر هواپیما برای اندروید |

 

سپهر360 ( بلیط چارتر هواپیما ) نام یک اپلیکیشن جدید، کاربردی و پرطرفدار برای تهیه بلیط هواپیماست. سپهر360، یک سامانه قدرتمند جستجوی بلیط چارتری و غیرچارتری است که به کمک آن می‌توانید تازه‌ترین بلیط‌های لحظه آخری را برای رفتن به مقصد مورد نظرتان مشاهده و خریداری کنید. سپهر360، به طور مستقل وظیفه خرید، فروش و یا رزرو بلیط‌ها را بر عهده ندارد؛ بلکه این اپلیکیشن در واقع بستری برای دسترسی سریع به فروشندگان بلیط هواپیما است. با این اپلیکیشن، کاربران به سادگی می‌توانید قیمت‌های مختلف بلیط هواپیما برای رفتن به مقصد مورد نظر خود را جستجو و سریعا از این طریق اقدام به خریداری آن‌ها سامانه مربوطه کنند.

سپهر360، برای کلیه افرادی است که از سفرهای هوایی استفاده می‌کنند. بنابراین اگر که شما هم قصد تجربه سفر هوایی به صورت لحظه آخری دارید و یا اینکه می‌خواهید از این طریق به بازدید از مناطق مختلف کشور عزیزمان ایران بروید، نرم افزار سپهر360 راهکاری است که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید بلیط هواپیما برای رفتن به مقصد مورد نظر را تهیه کنید. لازم به ذکر است که تمامی قیمت‌های بلیط‌های هواپیمایی به صورت لحظه‌ای از سمت فروشندگان بلیط هواپیما بروزرسانی می‌شود و شما به راحتی می‌توانید هریک از آن‌ها را با جزئیات بالا مشاهده و در صورت نیاز اقدام به خریداری کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار ماسک برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار سپهر360 ( بلیط چارتر هواپیما ) :

– امکان مشاهده آنلاین بلیط‌ هواپیما برای سفرهای داخلی/خارجی

– مجهز بودن به موتور جستجوی هوشمند و سریع

– امکان مشاهده بلیط‌ها و مرتب‌سازی بر اساس قیمت

– امکان مشاهده بلیط‌های چارتری از آژانس‌های معتبر

– مجهز بودن به رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Sepehr3601 84x150 - دانلود سپهر360 ( بلیط چارتر هواپیما ) 4.5.1 GP برای اندروید Sepehr3602 84x150 - دانلود سپهر360 ( بلیط چارتر هواپیما ) 4.5.1 GP برای اندروید Sepehr3603 84x150 - دانلود سپهر360 ( بلیط چارتر هواپیما ) 4.5.1 GP برای اندروید Sepehr3604 84x150 - دانلود سپهر360 ( بلیط چارتر هواپیما ) 4.5.1 GP برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 11.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR