دانلود VSCode Font Patch 1.1.0 – بهینه‌سازی فرآیند رندرینگ فونت‌ها در ویژوال استودیو کد

دانلود VSCode Font Patch 1.1.0 - بهینه‌سازی فرآیند رندرینگ فونت‌ها در ویژوال استودیو کد

 

دانلود VSCode Font Patch

| بهینه‌سازی رندرینگ فونت‌ها در ویژوال استودیو کد |

 

VSCode Font Patch 1.1.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و سریع به منظور اصلاح مشکلات نمایش فونت در ویژوال استودیو کد (Visual Studio Code) است که با یک نصب ساده و سریع، مشکل دیرینه‌ی کاربران در این محیط را برطرف می‌کند. همانطور که احتمالا می‌دانید، ویژوال استودیو کد یک محیط توسعه یکپارچه است که برای کدنویسی، ویرایش و توسعه برنامه ها استفاده می شود. این نرم افزار توسط مایکروسافت توسعه داده شده است و به عنوان یک ابزار محبوب در جامعه برنامه نویسان شناخته می شود. ویژوال استودیو کد با قابلیت های متعددی که دارد، یک محیط کاربری ساده و قابل تنظیم را به کاربران ارائه می دهد. این محیط کاربری به شما امکان می دهد کدهایتان را به راحتی و با سرعت بالا ویرایش کنید. همچنین، ویژوال استودیو کد از زبان های برنامه نویسی مختلفی از جمله C++, C#, Java, Python, JavaScript و غیره پشتیبانی می کند.

با وجود محبوبیت بسیار زیاد محیط توسعه‌ی ویژوال استودیو کد، یک مشکل دیرینه در این محیط همچنان بعد از سال‌ها پابرجا باقی مانده است. این مشکل که به نمایش متون و کدها ارتباط دارد، از مسئله‌ی رندرینگ نامناسب فونت‌ها نشأت می‌گیرد. این موضوع سبب می‌شود که نوشته‌ها در این محیط، کمی ناخوانا باشند. در این مطلب، یک ابزارک کاربردی را برای شما آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید رندرینگ فونت‌ها را در ویژوال استودیو کد بهینه کرده و مشکل اشاره شده را برای همیشه برطرف کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار VSCode Font Patch را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار VSCode Font Patch :

– رفع مشکل رندرینگ فونت‌ها در ویژوال استودیو کد

– دارا بودن امکان نصب سریع و ساده

– سازگاری با کلیه فونت‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VSCode Font Patch.cover1  300x119 - دانلود VSCode Font Patch 1.1.0 - بهینه‌سازی فرآیند رندرینگ فونت‌ها در ویژوال استودیو کد VSCode Font Patch.cover2  300x145 - دانلود VSCode Font Patch 1.1.0 - بهینه‌سازی فرآیند رندرینگ فونت‌ها در ویژوال استودیو کد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 668 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR