دانلود Wondershare TunesGo 9.5.2.0 – مدیریت دستگاه های iOS و اندروید

دانلود Wondershare TunesGo 9.5.2.0 - مدیریت دستگاه های iOS و اندروید

 

دانلود Wondershare TunesGo

| مدیریت دستگاه های iOS و اندروید |

 

Wondershare TunesGo 9.5.2.0 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند به منظور مدیریت کامل دستگاه‌های iOS و اندروید است. همانطور که مستحضر هستید، امروزه گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند با سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید نقش چشم‌گیری را در زندگی روزمره ما بازی می‌کنند. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، عکسبرداری، فیلمبرداری، مطالعه کتاب‌های الکترونیکی و … از جمله مواردی هستند که تماما به کمک چنین دستگاه‌های امکان‌پذیرند. توسط این برنامه، شما به آسانی میـ‌وانید محتویات گوشی‌ها و تبلت‌های خود را با چند کلیک بسیار ساده مدیریت کنید.

برخلاف بسیاری از نرم افزارهای مشابه، برنامه Wondershare TunesGo هیچ محدودیتی در نسخه و یا مدل دستگاه‌های شما ندارد. توسط این برنامه شما می‌ـوانید انواع اطلاعات خود از قبیل موزیک‌ها، پلی‌لیست‌ها، فایل‌های ویدیویی، شماره تلفن‌ها، مسیج‌ها، اپلیکیشن‌ها و … را در انواع گشوی‌ها و تبلت‌های اندروید و iOS مدیریت کرده و به همدیگر انتقال دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Wondershare TunesGo را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wondershare TunesGo :

– پشتیبانی کامل از Music, Playlist, Videos, Podcasts, iTunes U, TV Shows, Audiobooks

– ساپورت کامل محتویات آیتونز برای انتقال به انواع دستگاه‌های iPhone/iPad/iPod/Android

– امکان تبادل اطلاعات بین دستگاه‌های iOS, Android و کامپیوتر

– امکان پشتیبان‌گیری آسان از تصاویر

– امکان مدیریت تصاویر در دستگاه‌های iOS و اندروید

– قابلیت تبدیل فایل‌های ویدیویی به انیمیشن‌های GIF

– امکان مدیریت پیامک‌ها و شماره‌تلفن‌ها

– دارا بودن فایل‌منیجر بسیار قدرتمند

– دارا بودن امکان روت دستگاه‌های اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR