دانلود WinMute 2.5.0 – نرم افزار میوت کردن خودکار صدا در ویندوز

دانلود WinMute 2.5.0 - نرم افزار میوت کردن خودکار صدا در ویندوز

 

دانلود WinMute

| نرم افزار میوت کردن خودکار صدا در ویندوز |

 

WinMute 2.5.0 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی برای ویندوز است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید صدای ویندوز را به طور خودکار در زمان لاک شدن و یا نمایش اسکرین سیور، میوت کنید. این برنامه در واقع یک ابزار ساده، رایگان و متن‌باز است که با عملکرد منحصر به فردی که دارد، از امکان پخش خودکار صدا در زمان لاک شدن سیستم جلوگیری می‌کند. احتمالا این مشکل برای شما هم رخ داده که با یک پیش‌فرض اشتباه، در زمان گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم یا …، سیستم را لاک کرده باشید؛ ولی متوجه شوید که این عملکرد با لاک شدن سیستم متوقف نمی‌شود و به بیان دقیق‌تر، صدای سیستم همچنان در حالت لاک شدن سیستم نیز فعال است. در این مطلب برای شما عزیزان ابزاری را آماده کرده‌ایم که اجازه می‌دهد بتوانید در مواقع ذکر شده، به طور خودکار صدای سیستم را میوت کنید.

این برنامه با یک کارکرد سریع و ساده، می‌تواند هر زمان که صفحه نمایش قفل می‌شود و یا اسکرین سیور فعال است، صدای سیستم را میوت کند. در واقع این برنامه، با یک عملکرد سریع و خودکار، به طور خودکار سیستم شما را در حالت بی‌صدا قرار می‌دهد تا در مواقع لازم بتوانید بدون هیچ ملاحظات خاصی، سیستم خود را لاک و یا آن را به صورت بلا استفاده رها کنید؛ چرا که این ابزار به طور خودکار می‌تواند سیستم را در حالت بی‌صدا قرار دهد.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار WinMute را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار WinMute :

– امکان میوت خودکار صدای سیستم در زمان خاموشی صفحه، لاک کردن سیستم، قطع شدن هدفون/هدست و …

– قابلیت عملکرد کاملا خودکار و بهینه‌ در پس‌زمینه ویندوز

– دارا بودن تنظیمات ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WinMute.cover1  233x300 - دانلود WinMute 2.5.0 - نرم افزار میوت کردن خودکار صدا در ویندوز WinMute.cover2  273x300 - دانلود WinMute 2.5.0 - نرم افزار میوت کردن خودکار صدا در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.42 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR