دانلود Packet Sender 5.6.2 – ارسال و دریافت بسته ها از طریق پروتکل های شبکه

دانلود Packet Sender 5.6.2 - ارسال و دریافت بسته ها از طریق پروتکل های شبکه

 

دانلود Packet Sender

| نرم افزار ارسال و دریافت بسته ها از طریق پروتکل های شبکه |

 

Packet Sender 5.6.2 نام نرم افزاری کاربردی به منظور تست و عیب‌یابی مشکلات شبکه‌های کامپیوتری است. به کمک این نرم افزار، شما می‌توانید از طریق پروتکل‌های TCP یا UDP، بسته‌هایی را در درون شبکه ارسال کرده و صحت عملکرد آن را مورد بررسی قرار دهید. این برنامه، یک ابزار کاملا رایگان و در عین حال قدرتمند به منظور ارسال و دریافت بسته‌ها در شبکه‌های کامپیوتری می‌باشد که تاکنون استقبال بی‌نظیری را نصیب خود ساخته است. اگر شما هم از کارشناسان شبکه و یا افرادی هستید که یک شبکه خانگی کوچک را برای خود یا محل کارتان راه‌اندازی کرده‌اید، به کمک این نرم افزار می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اشکالات شبکه را شناسایی کرده و آنان را برطرف کنید.

به کمک این نرم افزار می‌توان بسته‌های مورد نظر را از طریق پروتکل‌های TCP، UDP و یا حتی SSL در درون شبکه ارسال کرد. نتایج مربوط به این فرایند، در ترافیک شبکه و گزارشات مربوط به آن ذخیره شده و به آسانی می‌توان آنان را رهگیری نمود. همچنین این برنامه یک سرور داخلی از نوع UDP یا TCP را داراست که شما می‌توانید آن را بر روی پورت مورد نظر خود راه‌اندازی کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Packet Sender را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Packet Sender :

– رابط کاربری بسیار زیبا و کاربرپسند

– نمایش جزئیات دقیق از اطلاعات مربوط به شبکه

– امکان ارسال و دریافت آسان بسته‌ها در درون شبکه

– سازگاری کامل با IPv4 و IPv6

– امکان تعیین پورت

– پشتیبانی از پروتکل‌های UDP و TVP

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 17.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR