دانلود TestDisk & PhotoRec 7.2 – نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

دانلود TestDisk & PhotoRec 7.2 - نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

 

دانلود TestDisk & PhotoRec

| نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده |

 

TestDisk & PhotoRec 7.2 نام یک بسته جدید، کاربردی و پرقدرت برای بازیابی و ترمیم دیسک است. این برنامه که به صورت رایگان و متن‌باز منتشر شده، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید پارتیشن‌های از دست رفته را بازیابی و مشکلات بوت نشدن دیسک را برطرف کنید. بنا بر دلایلی متعدد، این مشکل ممکن است در زمانی گریبان‌گیر شما هم شده باشد. در چنین مواقعی، استفاده از این ابزار برای شما بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. با این ابزار شما می‌توانید مشکلات پارتیشن خود را برطرف کرده و پارتیشن‌های حذف شده را بازیابی کنید. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید بوت سکتورهای FAT 12/FAT 16/Fat 32 را تعمیر کرده و حتی دیتای حذف شده را هم از انواع فایل فرمت‌ها بازیابی کنید.

این بسته نرم افزاری، شامل دو ابزار مجزای از هم برای ترمیم و بازیابی دیسک و همچنین بازگردانی دیتا است. با استفاده از این مجموعه، کاربر می‌تواند مشکلات موجود در هارد درایو خود را اسکن و در صورت نرم افزاری بودن این اشکالات، آن‌ها را تماما برطرف نماید. در کنار این‌ها، شما می‌توانید با چند کلیک ساده، اقدام به بازیابی اطلاعات کرده و انواع فرمت‌ها شامل تصاویر، فایل‌های ویدیویی و … را با نرخ موفقیت بالا ریکاوری کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار TestDisk & PhotoRec را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار TestDisk & PhotoRec :

– قابلیت ترمیم و بازیابی پارتیشن

– امکان ریکاوری تصاویر و انواع مختلف تصاویر

– دارا بودن مستندات جامع

– کارکرد ساده و آسان برای کاربران مبتدی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TestDisk PhotoRec.cover1  300x158 - دانلود TestDisk & PhotoRec 7.2 - نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده TestDisk PhotoRec.cover2  300x158 - دانلود TestDisk & PhotoRec 7.2 - نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 26 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR