دانلود Raxco PerfectGuard 2.74.159.150 – محافظت از سیستم در برابر فعالیت بدافزارها

دانلود Raxco PerfectGuard 2.74.159.150 - محافظت از سیستم در برابر فعالیت بدافزارها

 

دانلود Raxco PerfectGuard

| محافظت از سیستم در برابر فعالیت بدافزارها |

 

Raxco PerfectGuard 2.74.159.150 نام یک ابزار جدید و قدرتمند در زمینه محافظت از سیستم در برابر فعالیت بدافزارها و ابزارهای جاسوسی است که با بهره‌گیری از مزایای آن می‌توانید از بابت امنیت اطلاعات خود در فضای دیجیتال اطمینان حاصل کنید. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا در یک محیط کاربرپسند، بتوانید بر کلیه فعالیت‌ها در سیستم نظارت داشته باشید. در واقع این برنامه می‌تواند کلیه فرآیندها و اقدامات در حال اجرا در سیستم را برای شما به نمایش بگذارد تا بتوانید مجموعه پردازش‌های کاربری را از دیگر پردازش‌های ناشناس تشخیص داده و امنیت سیستم را در همه شرایط تامین کنید. با استفاده از این نرم افزار، خیال کاربر از بابت دزدی اطلاعات شخصی و امنیت بالای آن در سیستم راحت خواهد شد. این برنامه در واقع یک سیستم امنیتی چندلایه را در سیستم فعال می‌کند که عملکردی مثال‌زدنی را در کنار آنتی‌ویروس سیستم برایتان به همراه خواهد داشت.

نسخه جدید این نرم افزار، با دارا بودن یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند افراد را قادر می‌سازد تا بتوانند بر تمامی فعالیت‌ها در سیستم خود نظارت جامع داشته و در برابر هرگونه فعالیت مخرب و ناشناس واکنشی مناسب از خود داشته باشند. این روزها، نسل تازه ویروس‌های رایانه‌ای با ورود به سیستم، رفتاری کاملا مخفیانه را از خود داشته و در پس‌زمینه سیستم مشغول جمع‌آوری اطلاعات شخصی کاربر نظیر اطلاعات حساب بانکی، دزدی اطلاعات شخصی و … می‌شوند. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید یک فضای امنیتی فوق‌العاده را در سیستم لحاظ کنید که دیگر هیچ بدافزاری توان فعالیت در پس‌زمینه سیستم را هم نداشته باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار Raxco PerfectGuard را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Raxco PerfectGuard :

– فعال‌سازی اس‌اس‌ال (SSL) امن برای جلوگیری از وقوع حملات Man-In-the-Middle

– جلوگیری از فعالیت کی‌لاگرها در ویندوز

– جلوگیری از دزدی و شنود اطلاعات در سیستم

– شناسایی انواع باجگیرها

– پاک‌سازی اطلاعات مرورگرهای وب

– امکان اسکن سیستم به صورت آنلاین

– محافظت دائم از سیستم در پس‌زمینه ویندوز

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Raxco PerfectGuard.cover1  300x245 - دانلود Raxco PerfectGuard 2.74.159.150 - محافظت از سیستم در برابر فعالیت بدافزارها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR