دانلود بازی Rage of the Immortals 1.8.13679 برای آندروید

دانلود بازی Rage of the Immortals 1.8.13679 برای آندروید

 

دانلود بازی Rage of the Immortals برای اندروید

نسخه های قابل اجرا بر روی پردازنده های Mali – Adreno – Tegra – PowerVR

 

Rage of the Immortals 1.8.13679 یک بازی در سبک مبارزه ای برای سیستم عامل اندروید است. اگر بازی های مورتال کامبت و یا تیکن را تجربه کرده اید و به این سبک از بازی ها علاقمند هستید به هیچ وجه بازی Rage of the Immortals را از دست ندهید. این بازی نسب به حجمی که دارد دارای گرافیک عالی است. شما میتوانید همانند بازی مورتال کامبت از بین 160 مبارزه قدرتمند یکی زا انتخاب کنید و در مبارزات شرکت کنید و در نهایت به پیروزی برسید. خود را برای مسابقات هیجان انگیز خشمن جاویدان آماده کنید.

شما میتوانید در بازی Rage of the Immortals مبارزات خود را در 20 منطقه مختلف تجربه کنید. مبارزات در 5 سطح دشواری تقسیم شده اند و اگر به توانایی های خود اعتماد دارید به شما سختترین سطح را پیشنهاد میکنیم چون نهایت لذت در آن سطح است. علاوه بر این ها بیش از 100 ماموریت هم وجود دارد که میتوانید آن ها را نیز به پایان برسانید. شما در بازی میتوانید گروهی از مبارزان را انتخاب کنید و به آن ها آموزش دهید و در مسابقات هفتگی PvP شرکت کنید و دیگران به مبارزه بپردازید. پس اگر علاقه مند به بازی مبارزه ای هستید هم اکنون میتوانید بازی Rage of the Immortals را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Rage-of-the-Immortal-1 Rage-of-the-Immortal-2 Rage-of-the-Immortal-3 Rage-of-the-Immortal-4 Rage-of-the-Immortal-5

 

 

 

note - دانلود بازی Rage of the Immortals 1.8.13679 برای آندروید فرمت : APK – قابل اجرا بر روی اندروید 2.3.3 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی Rage of the Immortals 1.8.13679 برای آندروید حجم : 45 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Rage of the Immortals – پردازنده Mali

دانلود دانلود : دانلود بازی – پردازنده Adreno

دانلود دانلود : دانلود بازی – پردازنده Tegra

دانلود دانلود : دانلود بازی – پردازنده PowerVR

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR