دانلود SweetScape 010 Editor 9.0 x86/x64 – نرم افزار متن و محتوای هگزادسیمال

دانلود SweetScape 010 Editor 9.0 x86/x64 - نرم افزار متن و محتوای هگزادسیمال

 

دانلود SweetScape 010 Editor

| نرم افزار متن و محتوای هگزادسیمال |

 

SweetScape 010 Editor 9.0 x86/x64 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند در زمینه ویرایش متن است که با امکاناتی بسیار قوی و گسترده، به استقبال برنامه‌نویسان می‌آید. توسعه‌دهندگان، از جمله افرادی هستند که روز و شب با ده‌ها فایل متنی مختلف سر و کار داشته و راحتی کار با این محیط‌ها برایشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر شما نیز به دنبال یک محیط برنامه‌نویسی مناسب برای کار با کدهای خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت کار با این نرم افزار را از دست ندهید. این نرم افزار را می‌توان به عنوان یکی از بهترین ابزارهای موجود در زمینه ویرایش سورس کد اچ‌تی‌ام‌ال (HTML)، تکست (TXT)، سی‌پلاس‌پلاس (++C) و همچنین محتوای هگزادسیمال است که هیچ محدودیتی هم در حجم فایل‌ها ندارد!

رابط کاربری این نرم افزار به نحوی طراحی شده که کاربران بتوانند با چند کلیک ساده، محتوای متنی مورد نظر خود را به محیط برنامه فراخوانی کرده و نسبت به ویرایش و تغییر در آن اقدام کنند. در رابط گرافیکی این نرم افزار، کاربر به سرعت می‌تواند نمای ویرایشی را بین حالات کلمه‌ای و هگزادسیمال تغییر دهد. این برنامه، مشابه با دیگر برنامه‌ها در زمینه ویرایش و کار با سورس‌کد‌ها، از امکان های‌لایت متون پشتیبانی داشته و کاربر را قادر می‌سازد تا کدهای خود را توسعه داده و از امکانات عیب‌یابی موجود نیز استفاده کند. هم اکنون می توانید نرم افزار SweetScape 010 Editor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SweetScape 010 Editor :

– امکان ویرایش محتوای کدهای HTML, Unicode, UTF-8, C/C Plus Plus

– دارا بودن قابلیت Undo/Redo در ویرایش کدها

– امکان ویرایش محتوای باینری و هگزادسیمال (HEX)

– پشتیبانی از اسکریپت‌های خودکارسازی ادیت‌ها

– رابط کاربری بسیار قدرتمند و زیبا

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SweetScape 010 Editor.cover1  300x176 - دانلود SweetScape 010 Editor 9.0 x86/x64 - نرم افزار متن و محتوای هگزادسیمال

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 17 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR