دانلود Zentune 1.0.0 – صداهای طبیعت برای بالا بردن تمرکز

دانلود Zentune 1.0.0 - صداهای طبیعت برای بالا بردن تمرکز

 

دانلود Zentune

| صداهای طبیعت برای بالا بردن تمرکز |

 

Zentune 1.0.0 نرم افزاری است که در خود، ده‌ها صدای جذاب و آرام‌بخش از طبیعت را دارد که با آن می‌توانید در حین کارهای خود، تمرکز را بالا ببرید و با آرامش بیشتری به کارها رسیدگی کنید. این برنامه، در واقع یک اپلیکیشن وایت‌نویز مخصوص علاقه‌مندان به گوش دادن صداهای بی‌کلام در حین کار و امور روزمره است که پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده‌ی آن را از دست ندهید. علیرغم امکانات گسترده‌ای که زندگی شهری برای ما فراهم می‌کند، اما عوامل متعددی هستند که برخی روزها ما را از زندگی در شهر خسته‌ می‌کنند. خیابان‌های شلوغ، صداهای بی‌وقفه‌ی موتور و ماشین و بوق زدن‌های آن‌ها، آژیر آمبولانس‌ها و … از جمله‌ی این موضوعات مشکل‌آفرین هستند. برای آن دسته افرادی که محیط‌های ساکت‌تر را ترجیح می‌دهند، یک اپ جدید و کاربردی را برای شما آماده کرده‌ایم که ارزش امتحان کردن را دارد.

برخی افراد، ترجیح می‌دهند که در حین کار و انجام وظایف روزانه‌ی خود به موسیقی گوش کنند. مشکلی که در رابطه با موسیقی کلام‌دار وجود دارد این است که حواس فرد را از کار پرت و تمرکز وی را کاهش می‌دهند. ابزارهای حذف نویز، با این هدف طراحی شده‌اند که شما بتوانید با هدفون به آن‌ها گوش کنید و به واسطه‌ی آن‌ها، صداهای ناخوشایندتر را حذف و بدون حواس‌پرتی به انجام کارهای خود ادامه دهید. این نرم افزار جدید و کاربردی، دارای ده‌ها فایل وایت‌نویز مختلف از صداهای طبیعت، پرندگان، بارش باران، صدای امواج دریا و … است که شما با گوش کردن به آن‌ها می‌توانید تمرکز خود را بالا ببرید و از هرگونه حواس‌پرتی حین کار جلوگیری کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Zentune را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Zentune :

– امکان پخش صداهای طبیعت، پرندگان، امواج دریا، باران و … در حین کار

– دارا بودن ده‌ها صدای وایت‌نویز برای تجربه آرامش و افزایش تمرکز کاربر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Zentune.cover1  163x300 - دانلود Zentune 1.0.0 - صداهای طبیعت برای بالا بردن تمرکز Zentune.cover2  163x300 - دانلود Zentune 1.0.0 - صداهای طبیعت برای بالا بردن تمرکز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 98.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR