دانلود Radiant Photo 1.1.2.308 – ساخت تصاویر درخشنده و جذاب

دانلود Radiant Photo 1.1.0.247 - ساخت تصاویر درخشنده و جذاب

 

دانلود Radiant Photo

| ساخت تصاویر درخشنده و جذاب |

 

Radiant Photo 1.1.2.308 نرم افزاری است که به کمک آن شما می‌توانید تصاویر خود را با جلوه‌ای درخشنده و جذاب‌تر به نمایش درآورید. اگر که شما نیز از فعالان حوزه‌ی عکاسی باشید، احتمالا جزئیات تصاویر برایتان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بنابراین، تصاویر شما لیاقت زیبا و درخشنده‌تر بودن را دارند. اگر که به دنبال ابزاری برای بهینه‌سازی کیفیت و درخشندگی عکس‌ها هستید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که امکانی می‌دهد تا بتوانید عکس‌های خود را به شکلی درخشنده و گیراتر به نمایش درآورید. این برنامه، دارای کارکردی بسیار ساده و سریع است که با تکیه بر آن می‌توانید شاهد خروجی‌هایی بسیار جذاب و گیراتر باشید.

این نرم افزار مجهز به یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که کاربر می‌تواند به خوبی و سادگی با امکانات آن ارتباط برقرار کند. علاوه بر این، تکنولوژی هوش مصنوعی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید محتوای تصویر را تشخیص داده و تمامی پیکسل‌ها را آنالیز و بهینه‌سازی را از بهترین نقطه آغاز کنید. در واقع تکنولوژی AI به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید صرفا با چند کلیک ساده، شاهد بهبودهایی اساسی و جذاب در جزئیات عکس‌ها باشید. این برنامه مجهز به تنظیماتی از پیش آماده است که می‌تواند به شکل هوشمندانه و سریع، این تنظیمات را بر روی عکس‌ها اعمال کند تا شما شاهد خروجی‌هایی جذاب و درخشنده‌تر باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Radiant Photo را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Radiant Photo :

– دارا بودن فیلترهایی جذاب و حرفه‌ای برای اعمال کردن آن بر روی تمام و یا قسمتی از تصویر

– امکان بهینه‌سازی زیبایی تصاویر پرتره

– امکان تشخیص جزئیات تصویر و بهینه‌سازی و درخشنگی آن

– مجهز بودن به محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Radiant Photo.cover1  300x188 - دانلود Radiant Photo 1.1.2.308 - ساخت تصاویر درخشنده و جذاب Radiant Photo.cover2  300x188 - دانلود Radiant Photo 1.1.2.308 - ساخت تصاویر درخشنده و جذاب

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 170 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR