دانلود Tipard FixMP4 Video Repair 1.0.10 x64 – نرم افزار تعمیر ویدیوهای آسیب دیده

دانلود Tipard FixMP4 Video Repair 1.0.10 x64 - نرم افزار تعمیر ویدیوهای آسیب دیده

 

دانلود Tipard FixMP4 Video Repair

| نرم افزار تعمیر ویدیوهای آسیب دیده |

 

Tipard FixMP4 Video Repair 1.0.10 x64 نام یک ابزار جدید، هوشمند و کاربردی در زمینه‌ی تعمیر و عیب‌یابی ویدیوهایی در فرمت MP4, MOV, AVI, 3GP است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید با بیشترین درصد موقیت بتوانید فیلم‌های خود را بازیابی کنید. نرم افزار فوق در واقع یک ابزار حرفه ای برای تعمیر و بازیابی ویدیوهای دچار مشکل در فرمت های مختلف است که می‌تواند در سناریوهای گوناگون برای شما مفید واقع شود. این برنامه می‌تواند به طور موثر هریک از حالت‌های خرابی فیلم را تشخیص داده و با بالاترین شانس موفقیت، اقدام به بازیابی آن کند. اگر که فایل ویدیویی شما هم بنا به هر دلیلی دچار مشکل در پخش بوده و یا اینکه حین تماشای فیلم یا ویدیوی مورد نظر، شاهد حرکت آهسته فریم‌ها و یا قطعی گاه و بی‌گاه آن هستید، این برنامه می‌تواند چاره‌ی کار باشد.

این برنامه از الگوریتم‌های پیشرفته تعمیر و بازیابی استفاده می‌کند تا ویدیوهای خراب را تا حد امکان به حالت اصلی و بهترین شکل بازگرداند. این نرم افزار دارای ویژگی هایی نظیر پیش نمایش ویدیو قبل و بعد از تعمیر، انتخاب دستی فایل‌های نیازمند تعمیر و ده‌ها ویژگی کلیدی دیگر است که همه و همه شما را از ابتدا تا انتهای فرآیند تعمیر فیلم و ویدیوها همراهی می‌کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Tipard FixMP4 Video Repair را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Tipard FixMP4 Video Repair :

– امکان تعمیر ویدیوهای آسیب دیده در انواع سناریوها

– پشتیبانی از فرمت‌های MP4, MOV, AVI, 3GP

– امکان تعمیر ویدیوهای ضبط شده با فرمت‌های NIKON/CANON/SONY

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Tipard FixMP4.cover1  300x195 - دانلود Tipard FixMP4 Video Repair 1.0.10 x64 - نرم افزار تعمیر ویدیوهای آسیب دیده Tipard FixMP4.cover2  300x195 - دانلود Tipard FixMP4 Video Repair 1.0.10 x64 - نرم افزار تعمیر ویدیوهای آسیب دیده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 63.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR