دانلود Root Cleaner 6.0.3 – پاک سازی گوشی های اندروید

دانلود Root Cleaner 6.0.3 - پاک سازی گوشی های اندروید

 

دانلود Root Cleaner برای اندروید

| نرم افزار پاک سازی گوشی های اندروید |

 

Root Cleaner 6.0.3 یکی از مؤثرترین روش ها ، به منظور پاک سازی و افزایش سرعت عملکرد گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. آیا شما هم در بازه های زمانی نزدیک به هم ، با مشکل کمبود فضای خالی در دستگاه اندرویدی تان مواجه می شوید؟ راه حل این مشکل در دستان نرم افزار Root Cleaner ، اگر حس می کنید که دستگاهتان سنگین شده و سیستم عامل گوشی یا تبلت اندرویدی تان پر از فایل های بیهوده و زائد گشته ، نرم افزار Root Cleaner می تواند همانند یک معجزه عمل کند ! با نصب و استفاده از این نرم افزار ، شما قادر هستید تنها با یک انتخاب ساده ، حجم بسیاری از داده های زائد را از بین برده و بهینه سازی بسیاری را به دستگاهتان بیاورید.

این نرم افزار در کنار دارا بودن قابلیت های بهینه سازی حرفه ای دستگاه اندروید ، به شما این امکان را می دهد که Dalvik Cache را به طور کامل پاک سازی کنید تا این بار شاهد تغییر و تحویلی اساسی در عملکرد دستگاهتان باشید. همچنین این نرم افزار با تصحیح پرمیژن ها ، به گوشی شما جان تازه ای خواهد بخشید. از سایر قابلیت های این نرم افزار می توان به مدیریت اپلیکیشن ها و امکان پاک سازی کامل آنان اشاره نمود. هم اکنون می توانید نرم افزار Root Cleaner را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Root Cleaner1 Root Cleaner2 Root Cleaner3 Root Cleaner4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 2.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR