دانلود بازی Super Splatters 2013 برای کامپیوتر

دانلود بازی Super Splatters 2013 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Super Splatters 2013 برای کامپیوتر

 

بازی Super Splatters یک بازی فکری و ماجرایی جدید است که عنوان یکی از متفاوت ترین بازی های سال 2013 می باشد که به تازگی بر روی شبکه استیم قرار گرفت است و حال نسخه ی کامپیوتری این بازی جذاب نیز منتشر شده است . یکی از استودیوی های بازی سازی شرکت معتبر مایکروسافت پروژه ی ساخت بازی Super Splatters 2013 را انجام داده اند که به گفته ی سازندگان آن ، گیمر ها میتوانند با انجام این بازی ، متفاوت ترین بازی سال را تجربه کنند . و این بدان معناست که یک شاهکار دیگر در صنعت بازی های رایانه ای متولد شده است . بازی Super Splatters  بدنبال موفقیت های بزرگ بازی های محبوب جهانی مانند پرندگان خشمگین تولید شده است و انتظار دارد تا فروشی فراتر از بازی های  هم رده ی خود داشته باشد .

 

داستان بازی Super Splatters 2013 بسیار متفاوت از آن چیزی است که در اکثر بازی های مشاهده کرده اید . بازی مربوط به موجودات کوچک و ذره بینی میباشد که یک تیم آکروباتیک فوق العاده را تشکیل داده اند تا انجام برنامه های آکروباتیک تلویزیونی خود را در سراسر جها ن مشهور نمایند . گرافیک بازی Super Splatters  با توجه به حجم بازی بسیار زیبا و پویا طراحی شده است ، صداگذاری و در نهایت گیم پلی فکری و فوق العاده ی بازی شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد .  از این رو پیشنهاد می کنیم فرصت دانلود بازی Super Splatters 2013 برای کامپیوتر را از سایت یاس دانلود از دست ندهید و از انجام این بازی متفاوت و اعتیاد آور ، لذت ببرید .

 

 

تصاویری از محیط بازی Super Splatters 2013 :

 

Super_Splatters_Rope-Hill_Stage

The_Splatters_03

 

The_Splatters_05

 

The_Splatters_08

 

The_Splatters_07

 

 

Super Splatters 2013 a game just resonates with you, and it can be hard to put a finger on exactly why it does so. The Splatters when it released on the PC was well-received by Matt when he reviewed it last year.

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 403 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Super Splatters 2013 | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR