دانلود TuneCable iMusic Converter 1.2.1 – مبدل فرمت‌های صوتی

دانلود TuneCable iMusic Converter 1.2.1 - مبدل فرمت‌های صوتی

 

دانلود TuneCable iMusic Converter

| مبدل فرمت‌های صوتی |

 

TuneCable iMusic Converter 1.2.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند است که به کمک آن، کاربر می‌تواند لایبرری موسیقی آیتونز خود و همینطور کتاب‌های صوتی را به فرمت‌های صوتی مختلف تبدیل کند. همانطور که می‌دانید، طی چند سال اخیر شرکت اپل با بروزرسانی محصولات متنوع خود توانسته محبوبیت زیادی را متوجه خدمات خود کند؛ از جمله این سرویس‌ها می‌توان به اپل موزیک (Apple Music) به عنوان یک پلتفرم جهانی و حرفه‌ای در زمینه موسیقی اشاره کرد. این سرویس با وجود وسعت و پوشش گسترده آثار هنرمندان، برخی مشکلات دارد که از جمله آن‌ می‌توان به وابستگی به محصولات اپل و همینطور آیتونز اشاره کرد. در صورتی که شما هم شمار بسیاری از آثار هنری این‌چنینی را در لایبرری آیتونز خود دارید و می‌خواهید که آن را به فرمت‌های صوتی رایج نظیر MP3, AAC, WAV, FLAC, M4A و … تبدیل کنید، این برنامه یک راهکار بسیار حرفه‌ای برای شما به شمار می‌رود.

این برنامه به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید از طریق اکانت آیتونز خود، به راحتی محتوای اپل موزیک و یا کتاب‌های صوتی را به فرمت‌های دیگر تبدیل کنید. در واقع کاربر می‌تواند کلیه آثار موسیقی دریافت و یا خریداری شده خود در حساب کاربری‌اش را به فرمت‌های رایج صوتی تبدیل کند؛ آن هم با حفظ کامل کیفیت و تگ و کاور آثار دلخواه شما! این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید به شکل همزمان، تا 10 فایل موسیقی را به طور همزمان به فرمت دلخواه خود تبدیل کرده و خروجی آن را در سیستم و یا فضاهای ابری OneDrive, Google Drive, Dropbox و … ذخیره کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار TuneCable iMusic Converter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TuneCable iMusic Converter :

– امکان تبدیل کردن محتوای صوتی سرویس‌های اپل به فرمت‌های رایج نظیر MP3, WAV, FLAC, AAC و …

– حفظ کیفیت فایل‌های صوتی در حین فرایند تبدیل

– فراهم‌سازی امکان دسترسی به آلبوم‌های موسیقی به صورت آفلاین در انواع پلیرها، گوشی‌های موبایل و …

– سرعت بسیار بالا در فرآیند تبدیل فرمت‌ها

– حفظ کامل اطلاعات و تگ فایل‌های صوتی

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TuneCable iMusic Converter.cover1  300x169 - دانلود TuneCable iMusic Converter 1.2.1 - مبدل فرمت‌های صوتی TuneCable iMusic Converter.cover2  300x169 - دانلود TuneCable iMusic Converter 1.2.1 - مبدل فرمت‌های صوتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 112 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR