دانلود ​​Microsoft Copilot 27.7.411216612 – اپلیکیشن مایکروسافت کوپایلت برای اندروید و iOS

دانلود ​​Microsoft Copilot - اپلیکیشن مایکروسافت کوپایلت برای اندروید و iOS

 

دانلود نرم افزار ​​Microsoft Copilot برای اندروید و iOS

| اپلیکیشن مایکروسافت کوپایلت برای اندروید و iOS |

 

​​Microsoft Copilot 27.7.411216612 تازه‌ترین نسخه از اپلیکیشن مایکروسافت کوپایلت است که این بار به طور خاص برای اندروید و iOS منتشر گردیده و امکان دسترسی به آن را در دستگاه‌های موبایل ساده‌تر کرده است. مایکروسافت کوپایلت در واقع یک چت‌بات هوش مصنوعی رایگان و بسیار پرقدرت است که در ابتدا با نام بینگ چت توسط مایکروسافت توسعه یافت و به عنوان یکی از قابیت‌های موجود در مرورگر اج و موتور جستجوی بینگ معرفی گردید. پس از آنکه مایکروسافت توسعه‌ی کورتانا را به عنوان دستیار صوتی متوقف کرد، این بار کوپایلت را اصلی‌ترین جایگزین آن معرفی کرده و با امکانات جذابی که این هوش مصنوعی دارد، می‌توان به پرسش‌های مختلف پاسخ داد و از توانایی‌های هوش مصنوعی برای حل انواع مسائل و مشکلات بهره گرفت.

بهره‌وری کارهای خود را با مایکروسافت کوپایلت بالا ببرید! دستیار هوش مصنوعی کوپایلت اکنون در گوشی موبایل شما هم در دسترس قرار دارد و از آخرین مدل‌های OpenAI, GPT-4, DALL-E 3 پشتیبانی می‌کند. با پیشرفت روزافزون هوش مصنوعی، این روزها استفاده از چت‌بات‌ها به یک امر معمول در حوزه‌های مختلف بدل شده و تقریبا همه افراد سعی می‌کنند از این طریق بسیاری از کارهای خود را ساده‌تر کنند. با استفاده از مایکروسافت کوپایلت، شما حتی بدون نیاز به ثبت نام در سایت OpenAI می‌توانید از آخرین تکنولوژی هوش مصنوعی GPT-4 به رایگان در گوشی خود بهره ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار ​​Microsoft Copilot برای اندروید و iOS را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ​​Microsoft Copilot :

– امکان پاسخ دادن به انواع پرسش‌ها

– امکان گفتگوی متنی و یا صوتی

– امکان انجام کارهایی مثل ارسال ایمیل، خلاصه‌سازی متن، نوشتن و بروز کردن روزمه‌ی کار، کدنویسی و …

– امکان ساخت تصاویر خارق‌العاده با هوش مصنوعی (رایگان)

– قابلیت نصب روی گوشی‌های اندروید و iOS

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

​​Microsoft Copilot1 84x150 - دانلود ​​Microsoft Copilot 27.7.411216612 - اپلیکیشن مایکروسافت کوپایلت برای اندروید و iOS ​​Microsoft Copilot2 84x150 - دانلود ​​Microsoft Copilot 27.7.411216612 - اپلیکیشن مایکروسافت کوپایلت برای اندروید و iOS ​​Microsoft Copilot3 84x150 - دانلود ​​Microsoft Copilot 27.7.411216612 - اپلیکیشن مایکروسافت کوپایلت برای اندروید و iOS ​​Microsoft Copilot4 84x150 - دانلود ​​Microsoft Copilot 27.7.411216612 - اپلیکیشن مایکروسافت کوپایلت برای اندروید و iOS

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR