دانلود ASCOMP Image Former Professional 2.004 – نرم افزار ویرایش و تبدیل فرمت عکس

دانلود ASCOMP Image Former Professional 2.004 - نرم افزار ویرایش و تبدیل فرمت عکس

 

دانلود ASCOMP Image Former

| نرم افزار ویرایش و تبدیل فرمت عکس |

 

ASCOMP Image Former Professional 2.004 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای کاربرانی است که احتیاج به یک مبدل حرفه‌ای برای عکس‌ها دارند. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید مجموعه‌ای از تصاویر خود را انتخاب و آن‌ها را به بهترین شکل ممکن از هریک تبدیل کنید. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و حتی کاربران مبتدی هم می‌توانند از امکانات آن نهایت بهره را ببرید. این نرم افزار یکی از بهترین ابزارهای در دسترس برای کار با عکس‌ها، تبدیل فرمت آن‌ها و ویرایش دسته‌جمعی آن‌هاست. با این برنامه شما می‌توانید به راحتی هرگونه ویرایش دلخواه خود را بر روی تصاویر اعمال و از نتیجه کار به بهترین شکل بهره ببرید.

با این ابزار شما می‌توانید تصاویر خود را بچرخانید یا اینکه لبه‌های آن را دستکاری کنید. این برنامه همچنین قابلیتی داراست که شما بتوانید مجموعه‌ای از تغییرات دلخواه خود را تعریف و با یک کلیک همه آن‌ها را بر روی تصاویر اعمال کنید. علاوه بر این، نرم افزار فوق قابلیت بزرگنمایی و یا کاهش سایز تصاویر را نیز داراست و می‌تواند عکس‌ها را با چند کلیک به فرمت جدید و دلخواه شما تبدیل نماید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ASCOMP Image Former را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ASCOMP Image Former :

– امکان ویرایش تصاویر

– قابلیت اعمال تغییرات به صورت گروهی بر روی عکس‌ها

– توانایی تبدیل فرمت و سایز تصاویر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ASCOMP Image Former.cover1  300x225 - دانلود ASCOMP Image Former Professional 2.004 - نرم افزار ویرایش و تبدیل فرمت عکس ASCOMP Image Former.cover2  300x225 - دانلود ASCOMP Image Former Professional 2.004 - نرم افزار ویرایش و تبدیل فرمت عکس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR