دانلود بازی کم حجم Fable of Dwarfs برای PC

دانلود بازی کم حجم Fable of Dwarfs برای PC

 

دانلود بازی Fable of Dwarfs برای کامپیوتر

 

Fable of Dwarfs یک بازی کم حجم جدید در سبک مدیریتی است که در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی مهیج شما به ساخت خانه هایی در سرزمین های شمالی خواهید کرد, در این میان عوامل متعددی در عدم موفقیت شما نقش خواهند داشت. از جمله این عوامل مخرب می توان به بادهای مخالف و حمله ملخ ها و … اشاره کرد. اما هوش و زکاوت و گاهی نیرنگ بازی شما می تواند بر این مشلات فائق شود به طوری که شما می توانید با صرفه جویی در مصالح مورد استفاده در خانه های ساخته شده می توانید از آنها برای مقابله با عوامل مخرب استفاده کنید. مقابله با آتش سوزی های فصلی به خصوص در فصل تابستان و کمک به افراد نیازمند و افراد سرزمینتان از دیگر وظایف شما خواهد بود.

در بازی Fable of Dwarfs جزایر شناوری را مشاهده خواهید نمود که با جمع آوری طلا و ثروت برای خود می توانید به آنها نیز دسترسی پیدا کنید. همچنین کشورتان دچار برخی طلسم شومی نیز شده است که با پیشروی در بازی به ناچار باید با آنها نیز به مقابله بپردازید. هم اکنون می توانید بازی Fable of Dwarfs را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 Fable of Dwarfs

 

Fable of Dwarfs

 

Fable of Dwarfs

 

 

 

حداقل سیستم برای اجرای بازی :

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
CPU: 1.2 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 430 MB

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی کم حجم Fable of Dwarfs برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Fable of Dwarfs برای PC حجم : 140.1 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Fable of Dwarfs

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR