دانلود Basilisk 2022.09.28 x86/x64 – مرورگر باسیلیسک برای ویندوز

دانلود Basilisk 2022.09.28 x86/x64 - مرورگر باسیلیسیک برای ویندوز

 

دانلود Basilisk

| مرورگر باسیلیسک برای ویندوز |

 

Basilisk 2022.09.28 x86/x64 نام یک مرورگر اینترنتی جدید، کاربردی و محبوب بر اساس کدهای جدید مرورگر موزیلا فایرفاکس (Mozilla Firefox) است که امکانات وبگردی سریع و ایمن را برای شما فراهم می‌کند که به عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها، ساپورت پلتفرم XUL را با خود به همراه دارد که از نسخه 57 مرورگر فایرفاکس از آن حذف شد. باسیلسیک، مرورگر اینترنتی محبوبی است که توسط تیم Pale Moon ساخته شده و می‌توان آن را یک جایگزین قابل اطمینان برای موزیلا فایرفاکس به شمار برد. این مرورگ، برخی ویژگی‌های قدرتمند و کلیدی را دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قابلیت‌هایی مربوط به نسخه‌های قدیمی‌تر فایرفاکس از جمله XUL اشاره داشت.

این مرورگر اینترنتی، از نظر امکانات تقریبا کلیه قابلیت‌های مرورگر فایرفاکس در نسخه‌های جدید را دارد؛ به اضافه اینکه شماری از امکانات محبوب این مرورگر که از نسخه 57 به بعد حذف شد نیز در این مرورگر قابل دسترس هستند. مرورگر باسیلیسک، برخلاف نسخه جدید فایرفاکس از افزونه‌های قدیمی‌تر نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از آن‌ها برای بهبود تجربه کاری خود در حین گشت و گذار در فضای وب نهایت بهره را ببرید. این مرورگر بر پایه موتور رندرینگ Goanna ساخته شده که به خودی خود یک فورک از Mozilla Gecko می‌باشد و در مجموعه، تجربه‌ای بسیار مشابه به نسخه‌های قدیمی‌تر فایرفاکس را برای شما به ارمغان خواهد آورد. هم اکنون می توانید نرم افزار Basilisk را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Basilisk :

– پشتیبانی کامل از JavaScript’s ECMAscript 6

– سازگاری با پلاگین‌های NPAPI مثل Unity, Silverlight, Flash, Java, authentication

– پشتیبانی از اکستنشن‌های XUL/Overlay

– ساخته شده بر پایه موتور رندرینگ Goanna

– امکان تغییر ظاهر مرورگر به چیزی بین نسخه 29 تا 56 موزیلا فایرفاکس

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Basilisk.cover1  300x184 - دانلود Basilisk 2022.09.28 x86/x64 - مرورگر باسیلیسک برای ویندوز Basilisk.cover2  300x184 - دانلود Basilisk 2022.09.28 x86/x64 - مرورگر باسیلیسک برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 37/42 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR