دانلود AssistMyTeam AnyFile to PDF Converter 1.0.404.0 x86/x64 – تبدیل انواع فرمت‌ها به PDF

دانلود AssistMyTeam AnyFile to PDF Converter 1.0.404.0 x86/x64 - تبدیل انواع فرمت‌ها به PDF

 

دانلود AssistMyTeam AnyFile to PDF Converter

| تبدیل انواع فرمت‌ها به PDF |

 

AssistMyTeam AnyFile to PDF Converter 1.0.404.0 x86/x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و قوی به منظور تبدیل انواع داکیومنت‌ها به فرمت پی‌دی‌اف (PDF) است که با دارا بودن امکان پشتیبانی از ده‌ها فرمت مختلف به شما امکانی می‌دهد که بتوانید انواع فایل‌ها را به فرمت PDF تبدیل و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. با این نرم افزار شما می‌توانید داکیومنت‌های آفیس، ایمیل‌ها، تصاویر، فایل‌های فشرده و بیش از 120 نوع فرمت دیگر را تنها با یک کلیک به فرمت PDF تبدیل نید. این نرم افزار در کنار قابلیت تبدیل فرمت‌های مختلف به PDF، همچین امکانات دیگری را نیز در خود جای داده که از جمله آن‌ها می‌توان به ترکیب چندین داکیومنت در یک فایل PDF، اضافه کردن بوکمارک به اسناد جهت دسترسی سریع‌تر به آن‌ها و … اشاره کرد.

ما کاربران معمولا در طول روز با شمار متعددی از فرمت‌ها سر و کار داریم. عموما در یک محیط کاری، انواع مختلف فرمت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ از داکیومنت‌های آفیس گرفته تا عکس‌ها، فکس، ایمیل و … از جمله این اطلاعات هستند. مشکلی که در رابطه با هر فرمت وجود دارد این است که به منظور مشاهده‌ی هریک نیاز به ابزار مخصوص آن‌ها داریم. به‌اشتراک‌گذاری فایل‌هایی با فرمت‌های مختلف، کاربران را مجبور می‌کند که آن‌ها هم ابزارهای مختلف را برای نمایش آن‌ها در سیستم خود نصب کند. راهکار پیشنهادی در اینجا، تبدیل کردن فایل‌های پرکاربرد به فرمت PDF است. با استفاده از نرم افزاری که در اینجا خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید هرگونه سند دیجیتالی را به فرمت PDF تبدیل کرده و آن‌ها را با سهولت بیشتری با دیگران به‌اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AssistMyTeam AnyFile to PDF Converter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AssistMyTeam AnyFile to PDF Converter :

– امکان تبدیل کردن فرمت‌‌های مختلف به PDF

– پشتیبانی از بیش از 120 نوع فرمت مختلف

– امکان تبدیل کردن عکس، محتوای ایمیل، فکس، اسناد آفیس و … به PDF

– قرار دادن واترمارک بر روی فایل‌های PDF

– امکان ادغام فایل‌های PDF با همدیگر

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AssistMyTeam AnyFile to PDF Converter.cover1  300x170 - دانلود AssistMyTeam AnyFile to PDF Converter 1.0.404.0 x86/x64 - تبدیل انواع فرمت‌ها به PDF AssistMyTeam AnyFile to PDF Converter.cover2  300x169 - دانلود AssistMyTeam AnyFile to PDF Converter 1.0.404.0 x86/x64 - تبدیل انواع فرمت‌ها به PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13.2/12.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR