دانلود TrayBrightness 1.0.0.0 – نرم افزار تغییر روشنایی صفحه نمایش از نوار تسکبار

دانلود TrayBrightness 1.0.0.0 - نرم افزار تغییر روشنایی صفحه نمایش از نوار تسکبار

 

دانلود TrayBrightness

| نرم افزار تغییر روشنایی صفحه نمایش از نوار تسکبار |

 

TrayBrightness 1.0.0.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور تنظیم روشنایی صفحه نمایش در سیستم‌های دسکتاپ و لپ تاپ است که از طریق آن، شما می‌توانید به آسانی میزان روشنایی صفحه را تغییر داده و آن را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید. با وجود اینکه امکان تنظیم روشنایی صفحه یا شدت نور، از روی کلیدهای کیبورد وجود دارد، بد نیست که چنین امکانی را بتوان از طریق آیکونی مخصوص از نوار تسکبار در دسترس داشت. در این مطلب، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که از طریق آن می‌توانید روشنایی صفحه نمایش را بسته به نیاز خود با یک اسلایدر ساده تنظیم کرده و به این امکان در هر پنجره یا برنامه‌ای هم دسترسی داشته باشید.

حفظ سلامت چشم‌ها در حین کار با کامپیوتر، یک موضوع مهم و اساسی است؛ خصوصا اینکه بخواهید برای مدت زمان طولانی پای سیستم مشغول به کار باشید، باید سعی کنید که در ابتدای امر، سلامت چشم و بدن را در نظر بگیرید. روشنایی زیادی صفحه نمایش در چنین مواردی می‌تواند به سلامت چشم‌ها آسیب وارد کند. امکان کنترل روشنایی صفحه نمایش، به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در هر زمان به سرعت میزان روشنایی را تغییر داده و جلوی آسیب رسیدن به چشم‌ها را بگیرید. در این مطلب، ابزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که از طریق آن می‌توانید با تنظیم روشنایی و گامای صفحه نمایش، به سادگی آن را با کارکرد خود تغییر داده و سلامت چشمان خود را در طول فعالیت روزانه حفظ کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار TrayBrightness را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار TrayBrightness :

– پشتیبانی از MetaMask

– سازگاری با چندین گیم استور مختلف

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TrayBrightness.cover1  300x162 - دانلود TrayBrightness 1.0.0.0 - نرم افزار تغییر روشنایی صفحه نمایش از نوار تسکبار TrayBrightness.cover2  256x300 - دانلود TrayBrightness 1.0.0.0 - نرم افزار تغییر روشنایی صفحه نمایش از نوار تسکبار

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR