دانلود Detwinner 2.03.006 + Portable – نرم افزار حذف فایل های تکراری در ویندوز

دانلود Detwinner 2.03.006 + Portable - نرم افزار حذف فایل های تکراری در ویندوز

 

دانلود Detwinner

| نرم افزار حذف فایل های تکراری در ویندوز |

 

Detwinner 2.03.006 + Portable نام نرم افزاری است که شما کاربران سیستم‌عامل ویندوز می‌ـوانید به کمک آن، فایل‌های تکراری را در سیستم شناسایی و نسبت به حذف آنان اقدام نمایید. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که در طول روز با حجم بسیاری از فایل‌ها در سیستم سر و کار دارید، احتمال ایجاد فایل‌های ناخواسته و تکراری در ویندوز بسیار بالاست. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، قادر است فایل‌های تکراری را در دیسک سخت شما شناسایی کرده و لیست کاملی از آنان را در اختیار شما قرار دهد.

این نرم افزار از انواع اسناد متنی، فایل‌های گرافیکی، فایل‌های صوتی، ویدیویی و … پشتیبانی کامل دارد و شما به آسانی می‌توانید حافظه ذخیره‌سازی مورد نظر خود را برای جستجوی فایل‌های کاملا یکسان اسکن کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Detwinner را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Detwinner :

– قابلیت شناسایی فایل‌های تکراری و کاملا یکسان

– پشتیبانی از فایل‌های گرافیکی، صوتی، ویدیویی، اسناد متنی و …

– امکان اسکن حجم نامحدودی از داده‌ها

– دارا بودن آپشن‌های مختلف برای جستجوی فایل‌ها

– امکان نمایش نتایج اسکن

– حذف آسان و سریع آیتم‌های دلخواه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR