دانلود X-SciTE 5.3.8 [rev16] – ویرایشگر پیشرفته متن برای برنامه نویسان

دانلود X-SciTE 5.3.8 [rev16] - ویرایشگر پیشرفته متن برای برنامه نویسان

 

دانلود X-SciTE

| ویرایشگر پیشرفته متن برای برنامه نویسان |

 

X-SciTE 5.3.8 [rev16] نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید جهت ویرایش متن و سورس کد برای برنامه‌نویسان است. ویرایشگر متن یا تکست ادیتور، به آن دسته از نرم افزارهایی اطلاق می‌شود که به کاربران امکان ویرایش و تغییر محتوای متنی را می‌دهد. این نرم افزارها عموماً برای انجام وظایفی مانند برنامه نویسی، طراحی وب، نوشتن مقالات و اسناد متنی استفاده می‌شوند. ویرایشگرهای متن به کاربران امکاناتی مانند تغییر فونت، پیش نمایش متن، جستجو و جایگزینی، برجسته سازی متن، ویرایش سورس کد و دستکاری فایل‌های متنی را می‌دهند.

ویرایشگرهای متن بسیاری برای نیازهای خاص برنامه نویسان و طراحان وب طراحی شده‌اند. این ویرایشگرها عموماً دارای ویژگی‌هایی هستند که به طراحان و برنامه نویسان کمک می‌کنند که به صورت بهینه و سریع تر کد بنویسند. برخی از ویژگی‌های مهم ویرایشگرهای متن برای برنامه نویسان شامل تم رنگی مناسب برای کدها، تشخیص و برجسته کردن ساختار کد، پشتیبانی از زبان‌های برنامه نویسی مختلف، پلاگین‌ها و افزونه‌های جداگانه، و قابلیت اتصال با سیستم‌های کنترل ورژن می‌باشد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار جدید و کاربردی را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که به طور خاص برای ویرایش سورس کد و برنامه‌نویسی به زبان‌های مختلف C/C++, CSS, Java, Pascal, Python, Ruby, SQL و… طراحی شده و امکانات جامعی را در خود دارد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار X-SciTE را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار X-SciTE :

– امکان ورایش حرفه‌ای متن در یک محیط ساده و کاربرپسند

– پشتیبانی از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف برای کدنویسی مثل سی، جاوا، پایتون، روبی، اس‌کیو‌ال و …

– امکان نمایش کلمات کلیدی هر زبان برنامه‌نویسی در رنگ مشخص برای کدنویسی بهتر و نمایش بهتر سورس کدها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

X SciTE.cover1  300x179 - دانلود X-SciTE 5.3.8 [rev16] - ویرایشگر پیشرفته متن برای برنامه نویسان X SciTE.cover2  300x179 - دانلود X-SciTE 5.3.8 [rev16] - ویرایشگر پیشرفته متن برای برنامه نویسان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR