دانلود Kdenlive 23.04.3 – نرم افزار ویرایش حرفه‌ای فیلم

دانلود Kdenlive 23.04.3 - نرم افزار ویرایش حرفه‌ای فیلم

 

دانلود Kdenlive

| نرم افزار ویرایش حرفه‌ای فیلم |

 

Kdenlive 23.04.3 نام یک ابزار ویرایشگر فیلم با امکاناتی بسیار حرفه‌ای و قدرتمند است که به تازگی برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز منتشر شده و به دلیل دارا بودن قابلیت‌هایی جامع و کاربردی، توانسته نام خود را به عنوان یک ابزار پرامکانات در زمینه ویرایش و تدوین فیلم مطرح کند. همانطور که می‌دانیم، این روزها پروژه‌‌های فیلم‌سازی سبک و سیاق مدرن و پیشرفته‌ای به خود گرفته‌اند. از صنعت فیلم‌سازی گرفته تا انیمیشن‌سازی و یا حتی پروژه‌های کوچک تبلیغاتی، همه و همه نیازمند ساعت‌ها مطالعه، جمع‌آوری اطلاعات، ایده‌پردازی، طراحی و … است که در نهایت، به استفاده از یک ابزار تخصصی ساخت و تدوین فیلم ختم می‌شود.

در دنیای تکنولوژی، شمار متعددی از ابزارها برای ساخت و تدوین فیلم در دسترس هستند که حتی این روزها شاهد انتشار ابزارهای ساده‌تری هستیم که به کاربر اجازه می‌دهند تا پروژه‌های خود را بر روی گوشی موبایل یا تبلت ایجاد کنند. مشکلی که شاید شما هم با این ابزارها داشته باشید، احتمالا غیررایگان بودن و طبیعتا مستندات کم آن‌هاست. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار رایگان و کاملا متن‌باز را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که با آن می‌توانید فیلم‌های خود را با سهولت بسیار ویرایش و یا تدوین کنید و این ابزار را به عنوان نرم افزار اصلی خود، برای پروژه‌های ویدیویی مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Kdenlive را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Kdenlive :

– امکان ویرایش غیرخطی فیلم‌ها

– سازگاری با فرمت‌های متعددی ویدیویی شامل MP4, AVI, MKV, MOV و …

– دارا بودن ده‌ها افکت و فیلتر بصری و جذاب برای فیلم‌ها

– امکان ویرایش صوت پس‌زمینه فیلم‌ها، کار بر روی دوبله یا صدای جداگانه و …

– امکان کار و مدیریت چندین پروژه به طور همزمان

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Kdenlive.cover1  300x166 - دانلود Kdenlive 23.04.3 - نرم افزار ویرایش حرفه‌ای فیلم Kdenlive.cover2  300x164 - دانلود Kdenlive 23.04.3 - نرم افزار ویرایش حرفه‌ای فیلم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 101 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR