دانلود VovSoft Collect Email 2.8 – جمع آوری ایمیل وب سایت ها

دانلود VovSoft Collect Email 2.8 - جمع آوری ایمیل وب سایت ها

دانلود VovSoft Collect Email

| جمع آوری ایمیل وب سایت ها |

 

VovSoft Collect Email 2.8 یک نرم افزار کم حجم و بی نظیر جهت جمع آوری تمامی ایمیل های قرار گرفته درون وب سایت های مختلف است که به شما کمک می کند تا بتوانید به کلیه اطلاعات ایمیل های یک وب سایت خاص با سرعت بسیار بالا دسترسی داشته باشید. داشتن آدرس های ایمیل مختلف از وب سایت های متنوع می تواند یک مورد ضروری باشد اما از آنجایی که پیدا کردن تک تک آدرس های قرار گرفته دورن وب سایت ها ها کار سختی می باشد و نیاز به زمان بسیار زیادی دارد، داشتن یک ابزار ویژه که بتواند این کار را به صورت خودکار انجام داده و این عملیات را برای شما ساده تر کند بسیار ضروری خواهد بود. نرم افزار VovSoft Collect Email که تنها 2 مگابایت حجم دارد قادر است تا در کثری از ثانیه کلیه ایمیل های موجود در صفحات سایت های مختلف را برای شما جمع آوری و نتیجه را به درخواست شما استخراج کند.

کافیست تا یک آدرس URL از سایتی که مد نظر شماست را وارد اولین فیلد برنامه کرده و با کلیک بر روی دکمه Start مشاهده کنید که چگونه این نرم افزار ایمیل ها را برای شما جمع آوری می کند. سپس می توانید در بخش سمت چپ برنامه ببینید که آدرسی که وارد برنامه کرده اید به چندین URL مختلف متصل بوده و هر URL چندین آدرس ایمیل را درون خود جای داده است. در انتها قادر خواهید بود تا لیستی از URL ها و آدرس های ایمیل را در یک فایل با فرمت txt ذخیره نمایید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار VovSoft Collect Email را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VovSoft Collect Email :

– جمع آوری ایمیل وب سایت ها

– استخراج URL و ایمیل ها در فایل txt

– سرعت اسکن بسیار بالا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود VovSoft Collect Email 2.8 - جمع آوری ایمیل وب سایت ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR