دانلود AmindPDF 2.2.0.1107 – نرم افزار ساخت و ویرایش اسناد PDF

دانلود AmindPDF 2.2.0.1107 - نرم افزار ساخت و ویرایش اسناد PDF

 

دانلود AmindPDF

| نرم افزار ساخت و ویرایش اسناد PDF |

 

AmindPDF 2.2.0.1107 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند به منظور کار با فایل‌های PDF و انجام عملیاتی مثل ایجاد اسناد، ویرایش فایل‌ها، رمزنگاری و همینطور استخراج متن از روی عکس‌ها در داخل فایل‌های PDF اشاره کرد. همانطور که می‌دانید، اسناد PDF این روزها از کاربرد بسیار گسترده‌ای در میان کاربران مختلف برخوردارند. اساتید دانشگاهی، دانش‌آموزان و دانشجویان، محققین و … از جمله‌ی نمونه‌هایی هستند که به طور مداوم با سندهای مختلف PDF برای نگارش و به‌اشتراک‌گذاری اسناد PDF استفاده می‌کنند. با توجه به محبوبیت بالای این نوع سندها، نیاز به ابزاری که با استفاده از آن بتوان این گونه فایل‌ها را ساخت و یا ویرایش کرد، به خوبی در بین کاربران احساس شده است.

برخلاف دیگر ابزارهای در دسترس برای ایجاد فایل‌های ورد و سپس تبدیل آن به PDF، در این مطلب از سایت یاس دانلود ابزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید به طور مستقیم اقدام به ساخت سندهای PDF کنید. این نرم افزار، یک راهکار بسیار قوی به منظور ویرایش و دستکاری فایل‌های PDF، ترکیب و جداسازی اسناد، تبدیل ردن فایل‌های PDF به دیگر فرمت‌ها، رمزنگاری، تشخیص متن از عکس و قرار دادن امضای الکترونیک بر روی سندها است که می‌تواند کلیه انتظارات شما در زمینه‌ی کار با اسناد PDF را برآورده کند. هم اکنون می توانید نرم افزار AmindPDF را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AmindPDF :

– امکان ویرایش فایل‌های PDF و دستکاری آن‌ها

– توانایی ادغام و یا جداسازی صفحات PDF

– قابلیت تبدیل فایل پی‌دی‌اف به دیگر فرمت‌ها

– امکان رمزنگاری فایل‌های PDF یا قرار دادن امضای الکترونیک بر روی آن‌ها

– امکان تشخیص متن از داخل عکس‌ها (OCR)

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AmindPDF.cover1  300x169 - دانلود AmindPDF 2.2.0.1107 - نرم افزار ساخت و ویرایش اسناد PDF AmindPDF.cover2  300x169 - دانلود AmindPDF 2.2.0.1107 - نرم افزار ساخت و ویرایش اسناد PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR