دانلود Geomagic Freeform Plus 2019.0.61 x64 – طراحی سه بعدی محصولات و اجسام

دانلود Geomagic Freeform Plus 2019.0.61 x64 - طراحی سه بعدی محصولات و اجسام

 

دانلود Geomagic Freeform

| نرم افزار طراحی سه بعدی محصولات و اجسام |

 

Geomagic Freeform Plus 2019.0.61 x64 نام یک نرم افزار جدید و جادویی در زمینه طراحی سه بعدی انواع محصولات و اجسام است که با دارا بودن امکاناتی بسیار متنوع، کاربران را قادر می‌سازد تا هر نوع از اشیای دلخواه خود را به سادگی طراحی کرده و از آن در تولیدات خود بهره‌مند شوند. از زمانی که نرم افزارهای کامپیوتری با امکان طراحی سه بعدی پا به عرصه صنعت نهادند، تا حد قابل توجهی در هزینه‌ها صرفه‌جویی شد. با این تغییر، طراحان قادر بودند که محصولات خود را پیش از تولید در قالب یک محیط مجازی طراحی کرده و آن را در عمل شبیه‌سازی کنند. بدین ترتیب، از صرف هزینه‌های اضافی جلوگیری شده و محصول تولیدی از بهترین کیفیت ممکن برخوردار خواهد بود.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما طراحان و فعالان در این عرصه در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید انواع محصولات و اجسام سه بعدی مورد نظر خود را طراحی کرده و از آن در زمینه تولید بهره‌مند شوید. این نرم افزار که در واقع یک راهکار جدید و حرفه‌ای در زمینه طراحی سه بعدی به کمک کامپیوتر به شمار می‌رود، جزئیات بسیاری را در اختیار طراحان می‌گذارد تا ضمن دسترسی به کتابخانه‌ای عظیم از انواع اشکال هندسی، بتوان محصولات مورد نظر را با بهترین کیفیت ممکن طراحی کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Geomagic Freeform را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Geomagic Freeform :

– رابط گرافیکی ساده با امکان کارکرد بسیار آسان

– انعطاف‌پذیری بسیار در هنگام طراحی

– عملکرد فوق‌العاده در قالب رابطی بین طرح و دنیای واقعی

– امکان وارد کردن طرح‌های سه‌بعدی از پیش آماده شده در دیگر برنامه‌ا

– سازگاری با دستگاه‌های لمسی

– دارا بودن موتور رندرینگ بسیار سریع و هوشمند

– امکان طراحی مدل‌ها با دقت بسیار بالا

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Geomagic Freeform.cover1  300x163 - دانلود Geomagic Freeform Plus 2019.0.61 x64 - طراحی سه بعدی محصولات و اجسام

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.10 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR