دانلود eLanguage Learn to Speak English Deluxe 12.0.0.11 – آموزش اسپیکینگ انگلیسی

دانلود eLanguage Learn to Speak English Deluxe 12.0.0.11 - آموزش اسپیکینگ انگلیسی

 

دانلود eLanguage Learn to Speak English

| آموزش اسپیکینگ انگلیسی |

 

eLanguage Learn to Speak English Deluxe 12.0.0.11 نام یک بسته آموزشی موثر و مفید برای یادگیری اسپیکینگ زبان انگلیسی به طور سریع است که بر خلاف سایر نرم افزارهای زبان، به شما کمک می‌کند تا بتوانید بسیاری از کلمات پرکاربرد در مکالمات انگلیسی را حفظ کنید و در سریع‌ترین زمان به زبان انگلیسی تسلط مکالمه پیدا کنید. هریک از ما ممکن است در زمانی مجبور شویم که به مهارت مکالمه به زبان انگلیسی را در یک بازه‌ی زمانی کوتاه تسلط پیدا کنیم. مراجعه به موسسات آموزشی احتمالا اولین فکری که است که به ذهنتان خطور می‌کند؛ ولی امروزه با توجه به در دسترس بودن روش‌های آموزش غیرحضوری بسیاری از افراد این سبک از مهارت آموزی را ترجیح می‌دهند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما یک دوره آموزشی کاربردی و مفید را آماده کرده‌ایم که از طریق آن می‌توانید مهارت مکالمه خود را به شکل موثر و سریع تقویت کنید.

در این بسته آموزشی، شما می‌توانید انگلیسی را با دروس مبتدی، متوسط و پیشرفته و همچنین با تمرین واژگان، تشخیص گفتار و بازی‌های سرگرم‌کننده بیاموزید. روش‌های سنتی یادگیری زبان را فراموش کنیدغ زیرا که با استفاده از شیوه‌های مدرن که شامل بازی یا سرگرمی هستند، شما می‌توانید بسیاری از کلمات انگلیسی را که تا به امروز نمی‌شناخته‌اید، در حافظه طولانی مدت خود حفظ کنید. در این مجموعه شما با آموزش‌های مقدماتی می‌توانید در 40 سناریوی تعاملی و واقعی به زبان انگلیسی مکالمه داشته باشید. این بسته آموزشی توسط متخصصان آموزش زبان طراحی شده که تئوری‌های یادگیری زبان را با شیوه‌های آموزشی ترکیب کرده و این مجموعه پرمحتوا را در پی داشته است که امیدواریم برای شما مفید واقع گردد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار eLanguage Learn to Speak English را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار eLanguage Learn to Speak English :

– امکان یادگیری سریع و موثر زبان انگلیسی

– تقویت مهارت مکالمه (اسپیکینگ) انگلیسی

– بهره‌گیری از تکنیک‌های اثبات شده‌ی یادگیری موثر و مفید زبان انگلیسی

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

eLanguage Learn to Speak English.cover1  300x225 - دانلود eLanguage Learn to Speak English Deluxe 12.0.0.11 - آموزش اسپیکینگ انگلیسی eLanguage Learn to Speak English.cover2  300x225 - دانلود eLanguage Learn to Speak English Deluxe 12.0.0.11 - آموزش اسپیکینگ انگلیسی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 824 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR