دانلود Vit Registry Fix 14.8.5 – نرم افزار اسکن و تعمیر رجیستری ویندوز

دانلود Vit Registry Fix 14.8.5 - نرم افزار اسکن و تعمیر رجیستری ویندوز

 

دانلود Vit Registry Fix

| نرم افزار اسکن و تعمیر رجیستری ویندوز |

 

Vit Registry Fix 14.8.5 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید است که با استفاده از آن می‌توانید رجیستری سیستم خود را پاک و بهینه‌سازی کنید. این برنامه طراحی شده تا بتواند به شکلی قدرتمند، به عنوان دستیار پاک‌سازی سیستم برای شما ایفای نقش کند. این برنامه، مجهز به ابزارهایی است که می‌تواند به شکل خودکار، هرگونه خطای موجود در رجیستری ویندوز را تشخیص دهد و تنها با چند کلیک ساده آن را رفع کنید. به طور کلی این ابزار دارای 50 ابزارک کاربردی و مفید برای رجیستری ویندوز است که می‌تواند با اسکن و پاک‌سازی آن، عملکرد سیستم شما را بهبود بخشد.

رجیستری در ویندوز یک پایگاه داده مهم است که اطلاعات مربوط به تنظیمات سیستم عامل و برنامه‌های نصب شده را در خود ذخیره می‌کند. این اطلاعات شامل تنظیمات سخت‌افزاری، تنظیمات نرم‌افزاری، مسیرهای فایل، تنظیمات رابط کاربری و بسیاری از موارد دیگر است. رجیستری ویندوز بطور مداوم توسط سیستم عامل و برنامه‌ها برای دسترسی به اطلاعات مورد نیاز خود مورد استفاده قرار می‌گیرد. بعد از مدتی استفاده از سیستم، رجیستری ویندوز ممکن است به دلایل مختلف پر شود و باعث کندی در عملکرد سیستم شود. این مشکل ممکن است به دلیل تجمع تنظیمات ورودی و خروجی برنامه‌ها، نصب و حذف برنامه‌ها، تغییرات مکرر در تنظیمات سیستم و موارد دیگر باشد. همچنین، وجود ویروس‌ها و برنامه‌های مخرب نیز می‌تواند رجیستری را تحت تأثیر قرار داده و عملکرد سیستم را کاهش دهد. در این مطلب، برای شما ابزاری را آماده کرده‌ایم که به طور خاص برای اسکن و تعمیر رجیستری سیستم طراحی شده و امکانات متعددی در این زمینه را در اختیار قرار می‌دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Vit Registry Fix را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Vit Registry Fix :

– قابلیت اسکن خودکار خطاهای رجیستری

– امکان پاک‌سازی تاریخچه

– قابلیت پاک و بهینه‌سازی رجیستری

– امکان پیدا کردن دیتای تکراری و حذف آن‌ها

– امکان آپتیمایز کردن فایل‌ها در رجیستری

– قابلیت پاک‌سازی فایل‌های موقت

– قابلیت مدیریت برنامه‌های استارت‌آپ ویندوز

– امکان مدیریت و حذف برنامه‌ها

– سازگاری با Windows 11/10/8.1/8/7/Vista/XP

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Vit Registry Fix.cover1  300x185 - دانلود Vit Registry Fix 14.8.5 - نرم افزار اسکن و تعمیر رجیستری ویندوز Vit Registry Fix.cover2  300x185 - دانلود Vit Registry Fix 14.8.5 - نرم افزار اسکن و تعمیر رجیستری ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.47 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR