دانلود Glaze 1.1.1 – محافظت از حقوق هنرمندان در برابر هوش مصنوعی‌های تولید عکس

دانلود Glaze 1.1.1 - محافظت از حقوق هنرمندان در برابر هوش مصنوعی‌های تولید عکس

 

دانلود Glaze

| محافظت از حقوق هنرمندان در برابر هوش مصنوعی‌های تولید عکس |

 

Glaze 1.1.1 نام یک ابزار جدید، قدرتمند و حرفه‌ای است که از طریق آن، شما می‌توانید از طرح و اثر گرافیکی که خودتان آن را طراحی کرده‌اید در برابر هوش مصنوعی‌های تولید عکس محافظت کنید. همانطور که می‌دانید، سرویس‌های هوش مصنوعی روز به روز محبوبیت بیشتری در بین کاربران پیدا می‌کنند. در کنار امکانات پایه در چت‌بات‌های ChatGPT, Bing AI و …، سرویس‌های جذاب‌تری هم برای تولید عکس‌ و آثار هنری نیز در دسترسند که اساسا، عملکرد آن‌ها بر مبنای کپی (تقلید) از دیگر آثار موجود در سطح اینترنت است. با اینکه طرح تولیدی معمولا با طرحی که از آن الهام گرفته شده متفاوت است، اما بسیاری از تولیدکنندگان ترجیح می‌دهند که این سیستم‌ها، به هیچ شکلی قادر به الهام‌گیری از طرح آنان نباشد. اگر که شما نیز تولید‌کننده‌ی آثار هنری در فضای دیجیتال هستید و به دنبال راهی برای حفظ حقوق خود در برابر هوش مصنوعی‌های تولید عکس هستید، این مطلب را تا پایان همراهی کنید.

این نرم افزار در واقع یک بسته‌ی قوی و کاربردی است که می‌توانید با کمک آن، از آثار خود در برابر هوش مصنوعی‌های تولید عکس و فیلم محافظت کنید. به عنوان طراح و یا هنرمند حوزه دیجیتال، شاید بنا به هر دلیلی تمایل نداشته باشید که طرح ساخته شده‌ی شما توسط هوش مصنوعی مورد استفاده قرار گرفته و این مدل‌ها را آموزش دهد. این ابزار به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید طرح خود را از این فرآیند در امکان نگاه داشته و جلوی هرگونه کپی‌برداری مستقیم یا غیرمستقیم از آن را بگیرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Glaze را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Glaze :

– جلوگیری از امکان الهام‌گیری هوش مصنوعی‌ها از طرح دیجیتالی کاربر

– امکان بالا بردن امنیت طرح دیجیتالی در برابر سرویس‌های مختلف نظیر Midjourney, Stable Diffusion و …

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Glaze.cover1  300x220 - دانلود Glaze 1.1.1 - محافظت از حقوق هنرمندان در برابر هوش مصنوعی‌های تولید عکس Glaze.cover2  300x187 - دانلود Glaze 1.1.1 - محافظت از حقوق هنرمندان در برابر هوش مصنوعی‌های تولید عکس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.70 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR