دانلود ScpToolkit 1.7.277.16103 – استفاده از دسته پلی استیشن 3 و 4 برای بازی‌های کامپیوتر

دانلود ScpToolkit 1.6.238.16010 - استفاده از دسته پلی استیشن 3 و 4 برای بازی‌های کامپیوتر

 

دانلود ScpToolkit

| استفاده از دسته پلی استیشن 3 و 4 برای بازی‌های کامپیوتر |

 

ScpToolkit 1.7.277.16103 نام یک پروژه رایگان و متن‌باز به منظور فراهم‌سازی امکان تبدیل و استفاده از دسته بازی پلی استیشن 3 و 4 (PS3/PS4) بر روی بازی‌های رایانه‌ای است. همانطور که می‌دانید، دسته بازی دو کنسول پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 که به ترتیب با عناوین (Dual Shock 3) و (Dual Shock 4) شناخته می‌شوند، از نوع حرفه‌ای ترین کنترلرها در بازار گیم به حساب می‌آیند. از آنجا که این دو دسته با تکنولوژی خاص و منحصر به فرد خود، تنها بر روی دو کنسول مذکور قابل استفاده هستند، گروهی از توسعه‌دهندگان با آماده‌سازی یک پروژه متن‌باز سعی کرده‌اند امکان برقراری ارتباط بی‌سیم بین این دسته‌ها و رایانه را فراهم نمایند. به بیان خلاصه‌تر، با استفاده از مجموعه درایور فعلی، کاربر می‌تواند دسته کنسول PS3/PS4 خود را به دسته بازی کامپیوتر تبدیل کند و از تجربه انواع بازی‌ها بر روی رایانه با این دسته‌ها لذت ببرد.

پیش‌تر نرم افزاری تحت عنوان DS4Windows را به خدمت شما کاربران عزیز معرفی کردیم که تنها قادر بود دسته بازی کنسول پلی استیشن 4 را با کامپیوتر سازگار کند. این در حالی است که نرم افزار فعلی، امکانی را برای شما کاربران عزیز فراهم می‌کند که بتوانید دسته بازی پلی استیشن 3 و 4 خود را به دسته بازی کامپیوتر تبدیل کنید و از امکانات پیشرفته آن در تجربه بازی‌های رایانه‌ای لذت ببرید. با استفاده از این برنامه کاربر می‌تواند دسته بازی دو کنسول یاد شده را بر روی Windows XP/Vista/7/8/8.1/10 x86/x64 سازگار و با نصب درایورهای مخصوص، این دو کنترلر محبوب و جذاب را به دسته بازی انحصاری برای بازی رایانه‌ای خود تبدیل نماید. هم اکنون می توانید نرم افزار ScpToolkit را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ScpToolkit :

– امکان تبدیل دسته پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 به دسته بازی کامپیوتر

– سازگاری کامل با DS3/DS4 برای انجام بازی‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان نصب و راه‌اندازی سریع و آسان درایورها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ScpToolkit.cover1  242x300 - دانلود ScpToolkit 1.7.277.16103 - استفاده از دسته پلی استیشن  3 و 4 برای بازی‌های کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR