دانلود AuthPass 1.9.6+1904 – نرم افزار مدیریت امن رمزهای عبور

دانلود AuthPass 1.9.6+1904 - نرم افزار مدیریت امن رمزهای عبور

 

دانلود AuthPass

| نرم افزار مدیریت امن رمزهای عبور |

 

AuthPass 1.9.6+1904 نام یک اپلیکیشن جدید و متن‌باز برای مدیریت رمزهای عبور در فضایی امن است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید رمز کلیه حساب‌های خود را در یک محل امن ذخیره و نگهداری کنید. مطمئنا همه‌ی ما در فضای مجازی، بیش از یک حساب و رمز عبور مربوط به آن را در ذهن خود نگهداری می‌کنیم. گاها این مسئله برایمان رخ می‌دهد که رمز برخی از این حساب‌ها را فراموش و پیچیدگی‌ رمزهای تعیین شده، به خودی خود منجر به دردسرهای بیشتری می‌شود. در این شرایط، استفاده از یک نرم افزار پسورد منیجر می‌تواند تا حد بسیاری چاره‌ی کار شما باشد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید کلیه رمزهای عبور را در یک فضای ایمن و با دسترسی مختص خودتان ذخیره و نگهداری کنید. این نرم افزار به طور کامل با Keepas سازگار است و به سرعت می‌توانید پسوردهای این سرویس را هم به برنامه منتقل کنید. تنها کاری که لازم است از جانب شما انجام گیرد، تعریف یک رمز اصلی برای دسترسی به این نرم افزار است. از این پس شما می‌توانید صرفا با وارد کردن این رمز، به کلیه رمزهای ذخیره شده مربوط به انواع حساب‌های خود دسترسی داشته باشید.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AuthPass را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AuthPass :

– امکان مدیریت آسان رمزهای عبور در یک فضای امن

– توانایی ذخیره پسورد ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، اطلاعات حساب بانکی و …

– امنیت بسیار بالا در دسترسی به نرم افزار

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AuthPass.cover1  300x169 - دانلود AuthPass 1.9.6+1904 - نرم افزار مدیریت امن رمزهای عبور AuthPass.cover2  300x169 - دانلود AuthPass 1.9.6+1904 - نرم افزار مدیریت امن رمزهای عبور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR