دانلود Cisdem Video Converter 2.6.0 – نرم افزار تبدیل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

دانلود Cisdem Video Converter 2.6.0 - نرم افزار تبدیل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

 

دانلود Cisdem Video Converter

| نرم افزار تبدیل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی |

 

Cisdem Video Converter 2.6.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و قوی در زمینه‌ی تبدیل کردن فرمت‌های صوتی و ویدیویی است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید فایل مبدأ را بر حسب نیاز خود به ده‌ها فرمت دیگر تبدیل کنید. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید دیسک‌های DVD را ریپ کرده و یا اینکه ویدیوهای آنلاین را به فرمت دلخواه خود تبدیل و در سیستم دانلود کنید. این نرم افزار به طور کلی از صدها فرمت رایج و پرکاربرد صوتی و تصویری پشتیبانی دارد و با عمل تبدیل کردن محتوای مالتی مدیا، این امکان برایتان فراهم خواهد بود که بتوانید این محتوا را با دیگران به اشتراک گذاشته و یا اینکه در سیستم‌های پخش صوتی و تصویری از تجربه تماشا یا گوش دادن به آن‌ها لذت ببرید.

همانطور که می‌دانیم، این روزها محتوای صوتی و ویدیویی در دنیای دیجیتال را می‌توان در ده‌ها فرمت مختلف دانلود و پخش کرد. اما زمانی که صحبت از به‌اشتراک‌گذاری این محتوا با دیگران به میان باشد، دامنه‌ی فرمت‌ها محدودتر است و باید یک فرمت استاندارد را برای این کار انتخاب کنید. ابزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود در دسترس شما عزیزان قرار می‌دهیم، امکانی را فراهم خواهد کرد که بتوانید با سهولت و سادگی بسیار، محتوای صوتی یا ویدیویی خود را در بین هزاران مختلف در دسترس به هم تبدیل کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Cisdem Video Converter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Cisdem Video Converter :

– امکان تبدیل تمامی فایل‌های صوتی و ویدیویی با انکودهای مختلف

– امکان ریپ کردن دیسک‌های DVD و یا بکاپ‌ گرفتن از دیسک‌های سی دی و دی وی دی

– امکانات پیشرفته‌ی ویرایش فیلم و صدا برای اطمینان از خروجی دلخواه

– امکان دانلود ویدیوهای آنلاین

– پشتیبانی از فرمت‌های ویدیویی و صوتی مختلف نظیر MP4, AVI, MKV, MOV, WMV, MP3, M4A, FLAC, AAC, WAV و …

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Cisdem Video Converter.cover1  300x192 - دانلود Cisdem Video Converter 2.6.0 - نرم افزار تبدیل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی Cisdem Video Converter.cover2  300x192 - دانلود Cisdem Video Converter 2.6.0 - نرم افزار تبدیل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 83 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR