دانلود ZenSorter File Organizer 1.0.1 – نرم افزار حرفه‌ای مدیریت فایل در ویندوز

دانلود ZenSorter File Organizer 1.0.1 - نرم افزار حرفه‌ای مدیریت فایل در ویندوز

 

دانلود ZenSorter File Organizer

| نرم افزار حرفه‌ای مدیریت فایل در ویندوز |

 

ZenSorter File Organizer 1.0.1 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای افرادی است که می‌خواهند شلوغی و بی‌نظمی فایل‌های دیجیتالی را ساماندهی و مدیریت کنند. این نرم افزار با دارا بودن یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند به شما امکانی می‌دهد که بتوانید فایل‌های خود را دسته‌بندی کرده و آن‌ها را بر اساس نیاز خود تنظیم و شخصی‌سازی کنید. این برنامه با مرتب‌سازی سریع به شما اجازه می‌دهد که بتوانید فایل‌های خود را به شکلی دقیق مدیریت و آن‌ها را بر حسب نیاز خود مرتب کنید. این نرم افزار همزمان با فعالیت روزمره‌ی شما سازگاری پیدا می‌کند و این اطمینان را می‌دهد که فایل‌های شما همواره به شکلی هماهنگ در سیستم قرار داشته و شما می‌توانید با سهولت بسیار به مدیریت آن بپردازید.

همانطور که می‌دانیم، به طور پیش‌فرض در ویندوز وظیفه‌ی مدیریت فایل در سیستم‌عامل بر عهده‌ی ویندوز اکسپلورر (Windows Explorer) است. این ابزار به کاربر اجازه می‌دهد که بتواند فایل و فولدرها را در یک نمای بصری مدیریت و عملیاتی همچون کپی، جابه‌جایی، حذف، تغییر نام و … را بر روی آن انجام دهد. اگر که به دنبال یک ابزار جایگزین برای ویندوز اکسپلورر هستید و می‌خواهید در یک محیط پرامکانات جایگزین به مدیریت فایل‌ها بپردازید، توصیه می‌کنیم این ابزار را از دست ندهید. با این نرم افزار شما می‌توانید به آسانی اطلاعات خود در سیستم را بسته به نیازتان مدیریت کرده و از امکانات آن نهایت استفاده را داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ZenSorter File Organizer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ZenSorter File Organizer :

– امکان دسته‌بندی بر اساس نیاز کاربر و فرمت فایل‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان ثبت و نگهداری لاگ به ازای دستورات مختلف

– دارا بودن سرعت بسیار بالا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ZenSorter File Organizer.cover1  300x169 - دانلود ZenSorter File Organizer 1.0.1 - نرم افزار حرفه‌ای مدیریت فایل در ویندوز ZenSorter File Organizer.cover2  300x169 - دانلود ZenSorter File Organizer 1.0.1 - نرم افزار حرفه‌ای مدیریت فایل در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 64 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR