دانلود مستند جادوی مسی Magic Of Messi

دانلود مستند جادوی مسی Magic Of Messi

 

دانلود مستند مسی

دانلود مستند جادوی مسی Magic Of Messi

 

نام مستند: Magic Of Messi

نام فارسی مستند : جادوی مسی
تاریخ انتشار: 2012
حجم : 1.2 گیگابایت
کیفیت : 720p
زبان : انگلیسی

 

لیونل مسی  فوتبالیست عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند. از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد. همچنین وی از دیدگاه کارشناسان بزرگ فوتبال و تحقیقاته کالج هلند باهوش ترین بازیکن دنیا به حساب می‌آید. بازیکنی که در یک صدم ثانیه توانایی تصمیم گیری با توپ را دارد. مسی توانسته چهار بار برنده توپ طلای اروپا و جهان شود که تا به حال کسی نتوانسته بود این رکورد را بشکند . همچنین در سال 2012 توانست صاحب رکورد بیشترین گل زده در یک سال با 91 گل شود.

لیونل مسی رکورد های دست نیافتنی و خارق العاده زیادی زده است. مسی آنقدر رکورد در گینس ثبت کرده که یک خبرنگار اسپانیایی گم شدن کتاب های گینس در کتابخانه ها را به او ربط داده مسی در جدیدترین رکورد خود تا کنون نوزده بازی پی در پی گل زده که رکودی بی سابقه و بی نظیر می باشد.نحوه ی بازی لیونل مسی و توانایی‌هایش باعث شده‌ است که او را با دیه‌گو مارادونا اسطوره ی آرژانتین مقایسه شود، این درحالی است که، مارادونا مسی را جانشین خود می‌داند .در مستند Magic Of Messi به گل ها  و حرکات مسی و همچنین مصاحبه با افردای که با مسی دارند می پردازد . هم اکنون می توانید مستند مسی Magic Of Messi را به صورت مستقیم و رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از مستند مسی Magic Of Messi :

 

Magic Of Messi-1

 

 

note - دانلود مستند جادوی مسی Magic Of Messi فرمت : MKV

chart pie - دانلود مستند جادوی مسی Magic Of Messi حجم : 1.27 گیگابایت

دانلود دانلود : دانلود مستند مسی Magic Of Messi | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR