دانلود نرم افزار اطلس گیاهان ( گیاهان دارویی ، میوه ها ، سبزیجات )

دانلود نرم افزار اطلس گیاهان ( گیاهان دارویی ، میوه ها ، سبزیجات )

 

دانلود نرم افزار اطلس گیاهان ( گیاهان دارویی ، میوه ها ، سبزیجات )

 

در زمان های قدیم طب با گیاهان در بین مردم رواج داشت و بعدها با پیشرفت علوم مختلف ، و مخصوصا علوم پزشکی ، ساخت نسل جدید داروها ، مانند داروهای شیمیایی جایگزین داروهای گیاهی شدند . با این وجود هنوز هم بسیاری از مردم بر این باورند که داروهای گیاهی اثربخش تر و بهتر از داروهای شیمیایی می باشند . هر کدام از گیاهان دارای خواص بیشماری می باشند که بسیاری از مردم به دلیل نا آگاهی از آن ها استفاده نمی کنند . در نرم افزار اطلس گیاهان به راحتی می توانید به خواص تمامی گیاهان دسترسی داشته باشید .

نرم افزار اطلس گیاهان شامل ( گیاهان دارویی ، میوه ها ، سبزیجات ) اطلاعاتی کاملی را از خواص دارویی ، خواص غذایی و ضررهای احتمالی انواع گیاهان ، میوه ها و سبزیجات به شما می دهد . پس علاوه بر درمان برخی بیماری ها می توانید از مبتلا شدن به بسیاری از آن ها جلوگیری کنید . از این رو به شما کاربران همیشگی یاس دانلود پیشنهاد می کنیم نرم افزار اطلس گیاهان برای کامپیوتر به زبان فارسی را از ادامه ی مطلب دریافت کرده و با مطالعه ی کامل ، به سلامتی خود کمک کنید .

 

برخی ویژگی های نرم افزار اطلس گیاهان :

–   جستجو آسان عناصر
–   نمایش توضیحات کامل خواص دارویی و غذایی آنها
–   نمایش عکسی از هر عنصر به صورت جداگانه
–   طراحی فوق العاده کاربر پسند و زیبا
–   امکان ارسال عنصر جدید توسط شما برای قرار دادن در نسخه جدید
–   کاملا رایگان و عدم وجود محدودیت در نرم افزار
–   قابلیت چاپ هر یک از توضیحات
–   قابلیت تغییر فونت و اندازه قلم توضیحات هر صفحه
–   و …

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 17 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود نرم افزار اطلس گیاهان | لینک کمکی

دانلود دانلود: رفع خطا ارسال عنصر

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود + مریوان سافت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR