دانلود eSupport UndeletePlus 3.0.19.329 – نرم افزار بازیابی اطلاعات

دانلود eSupport UndeletePlus 3.0.7.512 - نرم افزار بازیابی اطلاعات

 

دانلود eSupport UndeletePlus

| نرم افزار بازیابی اطلاعات |

 

eSupport UndeletePlus 3.0.19.329 نام یک نرم افزار ساده و کم حجم، به منظور بازیابی اطلاعات حذف شده از انواع حافظه‌های متصل به سیستم است. همانطور که می‌دانید، امروزه نرم افزارهای مختلفی برای بازیابی اطلاعات حذف شده کاربران وجود دارد. بسیاری از این برنامه‌ها، شیوه عملکرد یکسانی داشته و با الگوریتم‌هایی استاندارد، آخرین داده‌های موجود بر روی حافظه مورد نظر را برای کاربر ریکاوری می‌کنند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز در نظر داریم، قادر است داده‌های حذف شده کاربر را به طور کامل بازیابی نماید.

صرف نظر از آنکه شما فایل مورد نظر خود را به صورت حذف تصادفی، فرمت و یا حتی Shift + Delete از دست داده باشید، این برنامه می‌تواند اطلاعات شما را برایتان بازیابی نموده و امکان ذخیره‌سازی مجدد آن را برایتان فراهم آورد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار eSupport UndeletePlus را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار eSupport UndeletePlus :

– قابلیت بازیابی انواع مختلفی از داده‌ها از جمله تصاویر، فایل‌های ویدیویی، فایل‌های صوتی، اسناد متنی و …

– امکان بازیابی سریع اطلاعات

– اسکن کامل حافظه مورد نظر شما برای بازیابی داده‌ها

– بالاترین شانس ممکن در جستجوی داده‌‌های حذف شده

– سازگاری با شیوه‌های مختلف حذف شدن فایل‌ها

– پشتیبانی از هارد‌دیسک‌های مختلف با فایل‌ فرمت‌های گوناگون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.41 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR