دانلود iToolab PassWiper For Excel 7.0.0 – نرم افزار بازیابی پسورد فایل‌های اکسل

دانلود iToolab PassWiper For Excel 7.0.0 - نرم افزار بازیابی پسورد فایل‌های اکسل

 

دانلود iToolab PassWiper For Excel

| نرم افزار بازیابی پسورد فایل‌های اکسل |

 

iToolab PassWiper For Excel 7.0.0 نام یک ابزار جدید، حرفه‌ای و کاربردی برای بازیابی پسورد فایل اکسل است که به کمک آن شما می‌توانید پسورد فایل‌های اکسل خود را ریکاوری کرده و صفحه گسترده‌های اکسل را به شکل فاقد پسورد درآورید. این نرم افزار، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید فایل‌های اکسل در تمامی نسخه‌ها را فراخوانی کرده و پسورد آن‌ها را حذف کنید. به طور کلی این ابزار سه روش برای ریکاوری و شکستن پسورد فایل اکسل در دسترس شما قرار می‌دهد که بالاترین نرخ شانس را برای شکستن رمزها در اختیار قرار می‌دهند.

همانطور که می‌دانید، اکسل به عنوان یکی از ابزارهای موجود در بسته‌ی آفیس با هدف وارد کردن و ذخیره‌ی دیتا طراحی شده و کاربر در صفحات گسترده‌ی اکسل می‌تواند محتوای مختلف را وارد کرده و با فرمول‌نویسی محاسبات دلخواه را بر روی آن اعمال و از خروجی آن نمودارهای بصری ترسیم کند. با وجود اینکه قابلیت امنیتی اکسل، با هدف جلوگیری از سوء استفاده از محتوای محرمانه‌ی کاربر طراحی شده، در پاره‌ای از اوقات خود کاربر رمز فایل را فراموش می‌‌کند. با استفاده از این نرم افزار کاربردی امکانی برای شما فراهم خواهد بود که بتوانید رمزهای فراموش شده خود را بازیابی و مجددا به فایل اکسل خود دسترسی پیدا کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار iToolab PassWiper For Excel را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار iToolab PassWiper For Excel :

– امکان بازیابی اسناد رمزنگاری شده

– امکان حذف محدودیت‌های موجود بر روی فایل اکسل

– پشتیبانی از کلیه نسخه‌های اکسل

– تضمین در بازیابی کامل و سلامت فایل‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

iToolab PassWiper For Excel.cover1  300x190 - دانلود iToolab PassWiper For Excel 7.0.0 - نرم افزار بازیابی پسورد فایل‌های اکسل iToolab PassWiper For Excel.cover2  300x190 - دانلود iToolab PassWiper For Excel 7.0.0 - نرم افزار بازیابی پسورد فایل‌های اکسل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 60 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR