دانلود بازی Middle East Empire 3.7.0 – امپراتوری خاورمیانه برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Middle East Empire 3.7.0 - امپراتوری خاورمیانه برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Middle East Empire برای اندروید

| بازی امپراتوری خاورمیانه برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Middle East Empire 3.7.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک استراتژیک از استودیوی بازی سازی iGindis Games است. د.در صورتی که از علاقه‌مندان به سری بازی‌های سبک استراتژیک هستید و از تجربه رویدادهای مبتنی بر واقعیت در جریان بازی‌ها لذت می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم ما را در معرفی تکمیلی بازی امپراتوری خاورمیانه همراهی کنید. در این بازی، فرصتی برای شما مهیاست که بتوانید به عنوان یک رهبر بزرگ در خاورمیانه ایفای نقش کنید. کشور خود برای رهبری را از بین مصر، فلسطین، ایران، لبنان، سوریه، ترکیه، اردن، عراق، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، یمن، عمان، قطر، بحرین و … انتخاب کرده و بازی را شروع کنید.

در این بازی شما می‌توانید با انتخاب کشور دلخواه خود، مدیریت امپراتوری خود را در خاورمیانه شروع کنید. با مهارت‌های رهبری پیشرفته، تاکتیک‌ها و استراتژی‌های مختلف و … شما می‌توانید کشور خود را تا پیروزی در جنگ‌های بزرگ هدایت کنید. داستان بازی، در سال 2027 شروع می‌شود و شما هدایت کشور انتخابی خود را در دست می‌گیرید. به عنوان یک رهبر جدید، هدف شما این است که یک امپراتوری بزرگ را راه‌اندازی کرده و همه چیز از جمله دیپلماسی تا جنگ را با تصمیمات خود هدایت کنید. هم اکنون می توانید بازی Middle East Empire را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Middle East Empire :

– امکان استفاده از تسلیحات ساخت ایالات متحده آمریکا، اتحادیه اروپا، روسیه و چین

– امکان بهره‌گیری از راهکارهای جاسوسی

– امکان گفتگو و تصمیم‌گیری در اتاق جنگ

– امکان دسترسی به آخرین اخبار روابط بین‌الملل، اقتصاد، جنگ و …

– مجهز بودن به هوش مصنوعی پیشرفته

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Middle East Empire1 150x90 - دانلود بازی Middle East Empire 3.7.0 - امپراتوری خاورمیانه برای اندروید + نسخه بی نهایت Middle East Empire2 150x90 - دانلود بازی Middle East Empire 3.7.0 - امپراتوری خاورمیانه برای اندروید + نسخه بی نهایت Middle East Empire3 150x90 - دانلود بازی Middle East Empire 3.7.0 - امپراتوری خاورمیانه برای اندروید + نسخه بی نهایت Middle East Empire4 150x90 - دانلود بازی Middle East Empire 3.7.0 - امپراتوری خاورمیانه برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 106/54 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR