دانلود WinLaunch 0.7.3 – لانچر زیبا و جذاب برای ویندوز

دانلود WinLaunch 0.7.3 - لانچر زیبا و جذاب برای ویندوز

 

دانلود WinLaunch

| لانچر زیبا و جذاب برای ویندوز |

 

WinLaunch 0.7.3 ابزاری است که یک روش ساده و جذاب را برای مدیریت و دسترسی سریع‌تر به اپلیکیشن‌ها و اسناد پراستفاده شما فراهم می‌کند. همانطور که می‌دانید، بین سیستم‌عامل ویندوز و مک همواره تفاوت‌هایی وجود داشته که به لحاظ بصری این دو پلتفرم محبوب را از هم متمایز می‌کرده و با این حال، بسیاری از کاربران از هر دو سیستم‌عامل، علاقه دارند تجربه بصری سیستم‌عامل رقیب را تجربه کنند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما عزیزان یک لانچر جدید را آماده کرده‌ایم که با نصب آن می‌توانید یک محیط بصری زیبا و جذاب را به دسکتاپ سیستم خود اضافه کنید. نصب و راه‌اندازی این ابزار بسیار ساده و سریع است که حتی کاربران مبتدی هم بتوانند به شکل سریع و ساده شروع به بهره‌مندی از امکانات آن کنند.

پس از نصب این ابزار بر روی سیستم، شما می‌توانید انواع مختلف پیکربندی را متناسب با نیاز خود اعمال کنید. برخی از این تنظیمات، متناسب با ظاهر و برخی دیگر بسته به سخت افزار سیستم بر روی پرفرمنس عملکرد آن تاثیرگذارند. کاربر می‌تواند در این لانچر زیبا و جذاب، انواع آیکون‌های دلخواه خود را برای دسترسی سریع‌تر به آن‌ها اضافه و با یک کلیک، به این لانچر از هر کجای سیستم دسترسی پیدا کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار WinLaunch را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار WinLaunch :

– امکان نمایش دادن کلیه آیکون‌های برنامه‌ها، اسناد و … در یک نمای زیبا و کاربرپسند

– مناسب برای اجرای اپ‌ها، فایل ها و لینک‌ها

– امکانات پیکربندی و تنظیمات ساده و گسترده

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WinLaunch.cover1  300x291 - دانلود WinLaunch 0.7.3 - لانچر زیبا و جذاب برای ویندوز WinLaunch.cover2  300x291 - دانلود WinLaunch 0.7.3 - لانچر زیبا و جذاب برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.49 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR