دانلود بازی Last Knight برای PC

دانلود بازی Last Knight برای PC

 

دانلود بازی Last Knight برای کامپیوتر

 

Last Knight یک بازی جدید در سبک اکشن و ماجرایی است که در سال 2013 برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . شما برای این که بتوانید در بازی Last Knight به یک شوالیه تبدیل شوید اول باید با قوم گرسنه ای که قصد دارند به شهر حمله کنند مبارزه کنید و بعد از آن باید سوار بر یک اسب با اژدها ها و… باید بجنگید و از موانع خطرناک و از دره ها عبور کنید. بازی دارای طیف وسیعی از مکان های مختلف است که شما باید در آن ها به مبارزه بپردازید.

بازی Last Knight توسط موتور گرافیکی Unreal Engine ساخته شده است و با حجم کمی که بازی دارد میتوان گفت گرافیک عالی دارد. همچنین در بازی, quests ها و آپگرید های زیادی وجود دارد که میتوانید بازی پیروزی در هر مرحله از آن ها استفاده کنید. این بازی فقط در حالت داستانی محدود نیست و شما میتوانید به ماجراجویی بیشتر بروید ، در سفرهای خود می توانید برای پیدا کردن گنج تلاش کنید ، همچنین می توانید برای شکوه شهرت خود با دیگر شوالیه ها به مبارزه بپردازید. هم اکنون میتوانید بازی Last Knight را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

تصاویری از محیط بازی Last Knight :

 

Last-Knight-2 Last-Knight-3 Last-Knight-4 Last-Knight-5 Last-Knight-11

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی Last Knight برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Last Knight برای PC حجم : 269 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Last Knight

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR