دانلود DNS Cache Viewer 1.4 – نرم افزار مشاهده دی‌ان‌اس کش در ویندوز

دانلود DNS Cache Viewer 1.4 - نرم افزار مشاهده دی‌ان‌اس کش در ویندوز

 

دانلود DNS Cache Viewer

| نرم افزار مشاهده دی‌ان‌اس کش در ویندوز |

 

DNS Cache Viewer 1.4 نرم افزاری است که به کمک آن، کاربر می‌تواند دی‌ان‌اس کش را در ویندوز مشاهده و یا پاک‌سازی کند. Domain Name System cache که به طور خلاصه DNS cache شناخته می‌شود، محل فیزیکی استقرار آی‌پی آدرس‌های اینترنتی و وب‌سایت‌ها است که مسیر متصل به آی‌پی را شناسایی و محتوای آن را در سیستم می‌خواند. کش این قسمت در حافظه سیستمی کاربر قرار می‌گیرد که گاها به شکلی باعث مشکل برای کاربر می‌شود.

به طور خلاصه، دی‌ان‌اس سرور برای تشخیص دادن آی‌پی آدرس یک دامنه اینترنتی استفاده می‌شود. اگرچه که این موضوع ممکن است زمان‌بر باشد، ولی به هر حال طبق استانداردها هنوز هم این روش بهترین روش برای معرفی صفحات اینترنتی و نمایش آن در سیستم کاربر محسوب می شود. در کنار مفهوم فوق، یک موجودیت دیگر با نام DNS cache نیز مطرح شده که در وب بروزر و یا سیستم‌عامل قرار دارد. ذخیره یک نسخه محلی از DNS lookup در سیستم‌عامل و یا مرورگر کاربر نیز تکنیکی است که برای دسترسی سریع‌تر به آدرس‌های اینترنتی استفاده می‌شود. در پاره‌ای از اوقات، حتی با اعمال تغییر در دی‌ان‌اس سرور، هنوز هم آی‌پی آدرس جدید در دسترس نیست. در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز ابزاری را آماده کرده‌ایم که به شما قابلیتی می‌دهد تا بتوانید DNS cache فعلی سیستم را ببینید و در صورت وجود مغایرت احتمالی، با یک کلیک عمل فلاش دی‌ان‌اس (ipconfig /flushdns) را به انجام برسانید.  هم اکنون می توانید نرم افزار DNS Cache Viewer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DNS Cache Viewer :

– امکان مشاهده DNS cache

– امکان اجرای ساده و سریع دستور ipconfig /flushdns

– دارا بودن رابط کاربری ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DNS Cache Viewer.cover1  300x123 - دانلود DNS Cache Viewer 1.4 - نرم افزار مشاهده دی‌ان‌اس کش در ویندوز DNS Cache Viewer.cover2  300x123 - دانلود DNS Cache Viewer 1.4 - نرم افزار مشاهده دی‌ان‌اس کش در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR