دانلود Edi – Text Editor Pro 3.103.4 – نرم افزار ویرایش متن

دانلود Edi - Text Editor Pro 3.103.4 - نرم افزار ویرایش متن

 

دانلود Edi – Text Editor Pro

| نرم افزار ویرایش متن |

 

Edi – Text Editor Pro 3.103.4 نام یک ابزار جدید، کاربردی و بسیار قوی به منظور تایپ و ویرایش متن است که با دارا بودن امکاناتی بسیار جامع، می‌تواند به عنوان گزینه‌ی اول شما جهت ویرایش محتوای متنی مورد استفاده قرار گیرد. نرم افزارهای ویرایش متن ابزارهایی هستند که به کاربران امکان می دهند متون را ویرایش و تنظیم کنند. این نرم افزارها در بسیاری از زمینه ها و برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از دلایل استفاده از نرم افزارهای ویرایش متن، توانایی اصلاح و بهبود متون است. با استفاده از این نرم افزارها، می توانید اشتباهات املایی، نگارشی و گرامری را تصحیح کنید و متون را برای چاپ یا انتشار آماده کنید.

نرم افزارهای ویرایش متن در زمینه تولید محتوا و نوشتن مقالات می توانند بسیار مفید واقع شوند. با استفاده از قابلیت های مانند بررسی املایی، بررسی گرامری و تصحیح ویرایش، می توانید متون خود را به شکلی حرفه ای تر و قابل قبول تر آماده کنید. همچنین، قابلیت هایی مانند جستجو و جایگزینی، تنظیم فرمت و سبک نگارش، ایجاد فهرست ها و جداول و … به شما کمک می‌کنند تا بتوانید با سرعت و کیفیت بهتری متن مورد نظر خود را تولید و آماده‌ی استفاده کنید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید اسناد دلخواه خود را با عکس، جدول، لینک و … بسازید و از آن‌ها خروجی Word, OpenOffice, PDF و … بگیرید. این نرم افزار دارای یک رابط گرافیکی آشنا و شبیه به مایکروسافت ورد (Microsoft Word) دارد و به همین دلیل، می‌تواند به عنوان یک ابزار جدی و جایگزین برای این نرم افزار مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، کاربر می‌تواند محتوای متنی دلخواه خود را ویرایش و آن را در فرمت‌های DOCX, DOC, ODT, EPUB, MHT, RTF, HTML  ذخیره نماید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Edi را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Edi – Text Editor Pro :

– مجهز بودن به رابط گرافیکی مشابه به Microsoft Word

– امکان ساخت محتوای متنی بر اساس تمپلیت‌های از پیش آماده

– قابلیت خروجی گرفتن در فرمت‌های DOCX, DOC, ODT, EPUB, MHT, RTF, HTML

– امکان خروجی گرفتن در فرمت PDF با امکان فشرده‌سازی محتوای گرافیکی در آن

– قابلیت‌های پیشرفته‌ی ویرایش متن شامل کپی، جابه‌جایی متن، تغییر فونت، سایز متن و …

– دارا بودن پرفرمنس بسیار عالی و حجم کم در مقایسه با دیگر نرم افزارهای مشابه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Edi Text Editor Pro.cover1  300x157 - دانلود Edi - Text Editor Pro 3.103.4 - نرم افزار ویرایش متن Edi Text Editor Pro.cover2  300x157 - دانلود Edi - Text Editor Pro 3.103.4 - نرم افزار ویرایش متن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 58 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR