دانلود SoftPerfect Connection Quality Monitor 1.0.0 – نرم افزار نظارت بر ارتباط شبکه

دانلود SoftPerfect Connection Quality Monitor 1.0.0 - نرم افزار نظارت بر ارتباط شبکه

 

دانلود SoftPerfect Connection Quality Monitor

| نرم افزار نظارت بر ارتباط شبکه |

 

SoftPerfect Connection Quality Monitor 1.0.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی نظارت بر ارتباط شبکه است که کاربر می‌تواند به کمک آن، سلامت ارتباط اینترنتی خود را بررسی کند و آن را در قالب گزارشی جامع طی بازه‌های زمانی مختلف بررسی کند. این نرم افزار، با دارا بودن یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند، برای شما امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید کانکشن اینترنت خود را در بازه‌های زمانی مشخص بررسی کرده و به محض وقوع مشکل از آن آگاه شوید. علاوه بر این، نرم افزار فوق می‌تواند سرعت اینترنت را بسنجد و مقادیر اندازه‌گیری شده برای سرعت دانلود / آپلود را در قالب گزارشاتی دقیق در دسترس شما قرار دهد.

همانطور که می‌دانید، سرعت و کیفیت اینترنت برای استفاده‌ی روزمره یا کاری ما بسیار مهم است. همه ما انتظار داریم که مطابق با بسته‌ خریداری شده‌ی اینترنتی‌مان، بتوانیم به شکلی مطلوب از ارتباط خود با اینترنت استفاده کنیم. اگر که شما هم به دنبال ابزاری هستید که بتواند ارتباط شما با شبکه را بسنجد و سرعت آن را اندازه‌گیری کند، ما برایتان یک ابزار ویژه برای این کار را سراغ داریم که با کیفیت مطلوب، قادر است ارتباط اینترنتی شما را دائما زیر نظر بگیرد و هرگونه تغییر در آن را رکورد کند و نتایج را در قالب گزارش در دسترس شما قرار دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار SoftPerfect Connection Quality Monitor را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار SoftPerfect Connection Quality Monitor :

– امکان نظارت بر ارتباط شبکه

– قابلیت گزارش‌گیری از سرعت دانلود / آپلود اینترنت در باز‌ه‌های زمانی مختلف

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SoftPerfect Connection Quality Monitor.cover1  300x239 - دانلود SoftPerfect Connection Quality Monitor 1.0.0 - نرم افزار نظارت بر ارتباط شبکه SoftPerfect Connection Quality Monitor.cover2  300x239 - دانلود SoftPerfect Connection Quality Monitor 1.0.0 - نرم افزار نظارت بر ارتباط شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.85 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR