دانلود Nickvision Spotlight 2023.5.0 – دانلود کردن تصاویر ویندوز اسپات‌لایت

دانلود Nickvision Spotlight 2023.5.0 - دانلود کردن تصاویر ویندوز اسپات‌لایت

 

دانلود Nickvision Spotlight

| دانلود کردن تصاویر ویندوز اسپات‌لایت |

 

Nickvision Spotlight 2023.5.0 نام نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی به منظور خروجی گرفتن یا دانلود کردن تصاویر ویندوز اسپات‌لایت (Windows SpotLight) است که با آن می‌توانید به شکلی ساده و سریع، آخرین تصاویر منتشر شده از ویندوز اسپات‌لایت را دانلود کنید. اسپات لایت یک ویژگی در ویندوز 10 بود که به کاربران اجازه می‌داد تا به جای نمایش یک عکس ثابت در تمام طول روز، از پیشنهادهای مختلف درباره قابلیت‌های ویندوز، اپلیکیشن‌های فروشگاه ویندوز و موارد دیگر بهره ببرند. با روشن کردن این ویژگی، Spotlight روی صفحه قفل دستگاه قرار می‌گیرد. این قابلیت، هم در ویندوز 10 و هم در ویندوز 11 در دسترس است و تصاویر زیبا و جذاب آن، همواره یک تنوع خاص را در لاک‌اسکرین سیستم برای شما به وجود می‌آورد.

سوالی که برای بسیاری از کاربران پیش آمده این است که آیا می‌توان تصاویر دلخواه از اسپات‌لایت ویندوز را به طور دستی دانلود کرد؟ اگر که از میان تصاویر رندم اسپات‌لایت، یک یا چند مورد را بخواهید دانلود کنید، باید از ابزاری مجزا برای این کار استفاده کنید که در اینجا یکی از قوی‌ترین این ابزارها را برای شما آماده کرده‌ایم. این نرم افزار قادر است تمامی تصاویر اسپات‌لایت ویندوز را در دسترس شما قرار دهد تا بتوانید همواره به جدیدترین عکس‌های منتشر شده توسط مایکروسافت در این سرویس دسترسی داشته و در صورت تمایل آن‌ها را در سایز اصلی دانلود کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Nickvision Spotlight را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Nickvision Spotlight :

– قابلیت دانلود آخرین تصاویر ویندوز اسپات‌لایت

– امکان دریافت تصاویر و ذخیره در هارد دیسک با سایز اصلی

– امکان استفاده از تصاویر اسپات‌لایت به عنوان بک‌گراند ویندوز

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Nickvision Spotlight.cover1  300x188 - دانلود Nickvision Spotlight 2023.5.0 - دانلود کردن تصاویر ویندوز اسپات‌لایت Nickvision Spotlight.cover2  300x188 - دانلود Nickvision Spotlight 2023.5.0 - دانلود کردن تصاویر ویندوز اسپات‌لایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MSIX
  • حجم : 12.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR