دانلود LibreFanControl 1.0.5 – نظارت بر دمای قطعات سخت افزاری سیستم

دانلود LibreFanControl 1.0.5 - نظارت بر دمای قطعات سخت افزاری سیستم

 

دانلود LibreFanControl

| نظارت بر دمای قطعات سخت افزاری سیستم |

 

LibreFanControl 1.0.5 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی است که به کمک آن کاربر می‌تواند دمای قطعات سخت افزاری خود در سیستم را مدیریت و نظارت کند. همانطور که می‌دانید، دمای سخت افزار سیستم توسط چرخش فن‌های خنک‌کننده کنترل می‌شود. نظارت بر دمای سخت افزاری و کنترل کردن سرعت گردش فن‌ها، از نظر کاربران حرفه‌ای سیستم یک امر مهم و حیاتی برای سلامت قطعات سیستم به حساب می‌‌آید. اگر که پرفرمنس سیستم برای شما پراهمیت است و ترجیح می‌دهید که با حفظ توان سخت افزار سیستم، عمر آن را نیز افزایش دهید، احتمالا باید به فن‌های سیستم و عملکرد صحیح آن را در امر خنک کردن قطعات توجه بیشتری داشته باشید.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند تا بتوانید دمای دستگاه خود را کنترل کنید و فن های سیستم را بر اساس پارامترهای دلخواه خود تنظیم کنید. این برنامه دارای یک رابط کاربری زیبا و کاربرپسند است که کاربر می‌تواند با کنترل و تنظیم سرعت گردش فن‌های سیستم، دمای قطعات را کنترل کند. طرز کار با این ابزار بسیار ساده و آسان بوده و کاربران حتی مبتدی هم می‌توانند از امکانات این برنامه نهایت بهره را برده و با تنظیم سرعت فن‌های سیستم، دمای قطعات را کنترل و عمر آن‌ها را بالا ببرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار LibreFanControl را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار LibreFanControl :

– رایگان و متن‌باز بودن

– مصرف بهینه منابع سخت افزاری سیستم

– نمایش اطلاعات سنسورها به صورت زنده

– امکان کنترل سرعت گردش فن‌های سیستم بر اساس الگوی مشخص

– قابلیت ذخیره تنظیمات برای استفاده‌های بعدی

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LibreFanControl.cover2  300x187 - دانلود LibreFanControl 1.0.5 - نظارت بر دمای قطعات سخت افزاری سیستم LibreFanControl.cover1  233x300 - دانلود LibreFanControl 1.0.5 - نظارت بر دمای قطعات سخت افزاری سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 63 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR